Onderwerp: fondant op mdf
Zou ik een onderplaat van mdf kunnen bekleden met fondant?? Wil em gebruiken als een drum (aangezien ik geen vierkante drum heb)
De cakeboss gooit toch ook alles op hout
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » fondant op mdf
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Zou ik een onderplaat van mdf kunnen bekleden met fondant?? Wil em gebruiken als een drum (aangezien ik geen vierkante drum heb)
De cakeboss gooit toch ook alles op hout
Pff wat ben ik toch een schaap.. stukje als 10 keer gelezen snapte er niks van... realiseer ik me nu dat er staat MDF en geen MMF ..
Zou zeggen why not.. t fondant word toch niet van die plaat geplukt lijkt me
Hoezo alleen maar in taarts denken
ik heb het laatst gedaan en er eerst alufolie overheen gedaan en daarop de fondant.
Pff wat ben ik toch een schaap.. stukje als 10 keer gelezen snapte er niks van... realiseer ik me nu dat er staat MDF en geen MMF ..
Hier nog zo een schaap................
Joyce84 schreef:Pff wat ben ik toch een schaap.. stukje als 10 keer gelezen snapte er niks van... realiseer ik me nu dat er staat MDF en geen MMF ..
En nog 1
Ben blij te lezen dat ik net de enige ben. Ik snapte ook niet dat Katja met zo'n vraag kwam
Sannn schreef:Joyce84 schreef:Pff wat ben ik toch een schaap.. stukje als 10 keer gelezen snapte er niks van... realiseer ik me nu dat er staat MDF en geen MMF ..
En nog 1
![]()
Ben blij te lezen dat ik net de enige ben. Ik snapte ook niet dat Katja met zo'n vraag kwam
Mijn hemel dames....hoe moet ik het anders schrijven???
Als ik schrijf "Medium-Density Fibreboard " dan zegt iedereen...ooo....maar waarom zeg je dan niet gewoon mdf??!!
Fondant plakt overal aan vast, zo lang je het maar bevochtigt....., maar dat laatste wist je denk ik al....
Fondant plakt overal aan vast, zo lang je het maar bevochtigt....., maar dat laatste wist je denk ik al....
![]()
Hahaha...dat wist ik idd Annelies...maar als ik iets nog nooit heb gedaan...dan twijfel ik toch effe...zekers als t over een bruidstaart gaat... Zie het al helemaal voor me dat de stukken fondant zo van de mdf (de houten onderplaat dames... afmieteren..
Yeb, voor mijn Parthenon-project laatst heb ik ook een stukje triplex bekleed met fondant. Had het niet eens nat gemaakt. Dus ik neem aan dat het dan ook wel met mdf moet kunnen!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » fondant op mdf