1

Onderwerp: {GEZOCHT}klein potje met kwastje aan de schroefdop

Ik loop regelmatig te klooien met m'n potje eetbare lijm en een los kwastje. Nu heb ik weleens van die potjes gezien waar het kwastje aan de deksel vastzit, net zoiets als bij nagellak zeg maar. Iemand enig idee waar je zoiets kan vinden?

Re: {GEZOCHT}klein potje met kwastje aan de schroefdop

Ik heb zo'n potje gekocht op de Holland Sugar Art Show, maar een succes vind ik het niet. Het kwastje is veel te grof en met dikke stugge haren om de lijm fijntjes op te brengen. Je mag die van mij dus wel overnemen, als je nog steeds wilt.

3

Ik vind het juist ideaal en ben er erg blij mee.Ik heb het bij Liscakeshop gekocht voor 3 euro.Maar het is wel wat annamargriet zegt,voor het hele fijne werk is het kwatje net iets te grof.

Zeg wat je meent en meen wat je zegt!

4

Hallo, ik heb een keer bij de webshop ( eegnflauw idee hoe het heet, ieys van ejactuer oid)  iets gekocht waar je de lijn indeed en dan een beetje moest knijpen, wel een groot kwastje, maar met een mooie punt die niet uiteenviel.

Volgens mij wordt het bedtijd, :rolleyes:  want als ik het zo lees weet ik niet of jullie snappen :think:  wat ik bedoel, anders even zoeken opd e webshop.

groet Svin

5

Da's de koi waterbrush: http://www.deleukstetaartenshop.nl/prod … ts_id=2008
Ik vind deze erg handig werken :Y. Het werkt met water, klein beetje knijpen (niet elke keer, de kwast blijft wel even nat) en plakken.

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

6

Dat is inderdaad die ik bedoel, :D

Ja die is prettig!

8

Maar als ik het me goed herinner staat er wel bij de gebruiksaanwijzing dat je het niet in combinatie met wat voor lijm dan ook mag gebruiken. Ik weet het niet 100% zeker, maar toch wel heel erg zeker.... :think:

anders apotheek proberen, daar hebben ze soms ook van die flesjes :-)

Cabana consulente worden? Wij zoeken jou! Ben je minimaal 23 jaar, representatief en in het bezit van een auto? Mail me dan of ga naar www.cabana.nl "Think summer, think Cabana"

10

Je bent op zoek naar nieuw, dusa ga ik je verplaatsen naar TD algemeen.

en verder heb ik hier wat berichten waarin eigenaren van webwinkels reageren verwijderd. die aub de regels van het forum.  :)

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

11

sharonvb schreef:

Maar als ik het me goed herinner staat er wel bij de gebruiksaanwijzing dat je het niet in combinatie met wat voor lijm dan ook mag gebruiken. Ik weet het niet 100% zeker, maar toch wel heel erg zeker.... :think:

ja klopt  :Y

groetjes Tirza     

12

annamargriet schreef:

Ik heb zo'n potje gekocht op de Holland Sugar Art Show, maar een succes vind ik het niet. Het kwastje is veel te grof en met dikke stugge haren om de lijm fijntjes op te brengen. Je mag die van mij dus wel overnemen, als je nog steeds wilt.

Als het bij jou toch maar ligt te verstoffen dan wil het graag van je overnemen. Kan ik zelf kijken of het wat voor me is.

Pooh schreef:

Da's de koi waterbrush: http://www.deleukstetaartenshop.nl/prod … ts_id=2008
Ik vind deze erg handig werken :Y. Het werkt met water, klein beetje knijpen (niet elke keer, de kwast blijft wel even nat) en plakken.

Die heb ik, erg handig inderdaad!! Maar niet voor lijm lijkt me.

tipsytaartje schreef:

Je bent op zoek naar nieuw, dusa ga ik je verplaatsen naar TD algemeen.

Oeps... sorry! :o

13

Ik zie dat mijn bericht verwijderd is. ik ben geen eigenaar van een webwinkel o.i.d. Ik ben nagelstyliste met een eigen salon. Daarom heb ik lege nagellakpotjes staan. Die bood ik eventueel aan, anders heb ik wel een adres waar je die kunt bestellen. (had er absoluut geen enkele cent winst mee gemaakt).
Jammer dat het verkeerd begrepen is. Ik wou alleen maar helpen. :(

14

tipsytaartje schreef:
sharonvb schreef:

ja klopt  :Y

Yup, jullie hebben gelijk, ik las met mijn neus ;)

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

15

zieneke schreef:

Ik zie dat mijn bericht verwijderd is. ik ben geen eigenaar van een webwinkel o.i.d. Ik ben nagelstyliste met een eigen salon. Daarom heb ik lege nagellakpotjes staan. Die bood ik eventueel aan, anders heb ik wel een adres waar je die kunt bestellen. (had er absoluut geen enkele cent winst mee gemaakt).
Jammer dat het verkeerd begrepen is. Ik wou alleen maar helpen. :(

het maakt niet uit wat voor (web)winkel oid je hebt, het aanbieden/ reclame maken voor/ van eigen producten wordt gezien als commerciele verkoop en daarom heb ik je bericht verwijderd.

groetjes Tirza