1

Onderwerp: Metronetwerk met food pens?

Hoi allemaal!

Ik ga binnenkort een taart maken voor iemand die terugkomt van een halfjaar Londen. Nu wilde ik op de taart groot het Underground-logo maken met ipv 'Underground' in de blauwe balk 'Welkom thuis'.

En het leek mij wel leuk om daaromheen en op de zijkant van de taart het metronetwerk van london (in versimpelde versie) te doen, omdat dat zo lekker kleurig is (zo ziet het er ongeveer uit: http://www.nootilus.com/bulletin/wp-con … be-map.gif )

Nou twijfel ik of dit wel te doen is met marsefond. het moeten wel mooie fijne lijntjes worden namelijk, en ik denk dat het met marsefond niet echt netjes en gelijkmatig wordt.. dus dacht ik, misschien kan het met gekleurde food pennen? Ik heb hier geen ervaring mee, maar denken jullie dat dat kan, en mooi wordt?

En kan ik de taart dan ook gewoon invriezen en paar dagen later weer ontdooien?

Wat denken jullie dat het beste/mooiste is? Graag jullie advies  :Y

Groetjes, Sanne

Re: Metronetwerk met food pens?

Ik zou het met fondant doen, in de sugargun.
Prijzig ding, maar wel ideaal!!
Met een foodpen moet je ook weer een aardig vaste hand hebben, en misschien ligt het aan mijn pennen, maar ik vind ze niet zo denderend werken op grotere stukken...

Leuk idee trouwens, ben benieuwd naar het resultaart :)

"Het geluk in uw leven hangt af van de aard uwer gedachten."
https://www.facebook.com/Suikertaartjes.Suuz http://suikertaartjes-wavy-taart.blogspot.com/

3

Hm.. ik heb geen sugargun helaas.. zijn er nog alternatieven?

Weet trouwens eigenlijk niet eens zo precies wat dat is, een sugargun. Wat doe je daar in? 

Voordeel van het metronetwerk is dat het rechte lijnen zijn, die ik eventueel langs een liniaaltje zou kunnen trekken..

Maar.. meer ideeen?

4

Ik denk dat een sugargun bijna net zoveel kost als al die kleuren pennen ;)
En de sugargun kan je nog heel veel taarten gebruiken.