1

Onderwerp: Paticreme invriezen

Hoi Allemaal,

Vanavond heb ik paticreme gekocht bij de Makro van Blue Band. Het zit in een literpak en na openen is het nog 5 dagen houdbaar. Ik heb weinig verstand van wat je wel en niet kan invriezen en vraag me dan ook af of ik de paticreme (onbereid, niet geklopt) zou kunnen verdelen in porties en kan invriezen? Een liter per keer is wat veel namelijk.
Hopelijk kunnen jullie me advies geven.

Groetjes

2

Re: Paticreme invriezen

Nope helaas. Dat gaat niet werken.

Ik heb laatst een 'bedorven' pak gehad. Deze was in de winkel waar ik hem kocht waarschijnlijk bevroren geweest. Het spul was volledig uitgedroogd en korrelig geworden.

Duss..bij mij verdwijnt er helaas ook heel wat pati in de vuilnisbak..niks aan te doen. Mag ik trouwens vragen wat een pak bij de makro kost? Eens kijken of het de moeite is om daar eens heen te gaan.

3

Hoi Valy,

Bedankt voor je antwoord. Ik moet er even goed over na gaan denken of het dan wel handig is voor mij om te gaan gebruiken. Ik heb alleen zo de pest aan botercreme maken, vooral de boter los mixen en romig maken is zo'n karwei. Ik ga gewoon even de prijs vergelijken.
Ik heb de bon er even bijgepakt en incl. btw kost een pak bij de makro €2,92.

Liefs Regina

4

Oww..dat scheelt toch wel 2 euro per pak, dat lijkt me de moeite waard.

Ik gebruik de laatste tijd meer botercreme omdat ik het ook zonde vind om zoveel pati weg te gooien als ik kleine taartjes maak..helemaal omdat ik nu 5 euro per pak betaal. Qua werk maakt dat voor mij niet zoveel verschil..beide een kwestie van mixen.

Vind het ook lastig..het liefst gebruik ik altijd paticreme. Tijd dat ze het eens in kleinere verpakkingen gaan verkopen!