1

Onderwerp: snelwegborden

Kreeg gisteren van mijn schoonmoeder de vraag of ik voor een achterneefje in augustus een snelweg taart wil maken. Het jochie is licht autistisch en geobsedeerd door snelwegen. Nu wil ik een taart gaan maken met 1 of 2 van die blauwe borden erboven er daar dan zijn naam en leeftijd op. Alleen heb ik geen idee hoe ik dat zou kunnen maken.
Wie o wie heeft er een idee?

Re: snelwegborden

misschien met sateprikkers en fondant? Dat je een soort spandoek maakt, prikkers kun je evt bekleden en makkelijk in de taart te bevestigen

Cabana consulente worden? Wij zoeken jou! Ben je minimaal 23 jaar, representatief en in het bezit van een auto? Mail me dan of ga naar www.cabana.nl "Think summer, think Cabana"

3

Bordje maken van rechthoek biscuit? (koekje) en die met icing decoreren?

Groetjes Tweety!

4

Een vierkant biscuit ombouwen tot een snelwegbord. Blauw bekleden, witte randen, piepklein ANWB onder in het hoekje zetten. Dan zijn naam ipv. de plaats etc.

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

5

Kijk ik wist wel dat ik de vraag hier neer moest zetten  :Y
Maar hoe bevestig ik dan de biscuit aan de taart?
Ik zag al met sate prikkers, maar hoe krijg ik het koekje aan de prikker.
Pff is toch wel lastig dacht dat doe ik even  :s
Ik heb nog wel even tijd om iets uit te proberen.

6

angelique1984 schreef:

misschien met sateprikkers en fondant? Dat je een soort spandoek maakt, prikkers kun je evt bekleden en makkelijk in de taart te bevestigen

De fondant dan blauw kleuren en laten drogen? of hoe moet ik dat zien?

7

Ow ik bedoel de hele taart, dus gewoon een groot verkeerdsbord.

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

8

Ja dat zou ook nog kunnen, maar volgens mij wilde hij echt een snelweg hebben. Zal Martijns nicht nog wel een keertje bellen.
Ik wilde dus eigenlijk een weg maken met zo'n blauw bord erboven.