1

Onderwerp: Voor jongen van 14

Ik ga een afscheidstaart maken voor een van mijn mentorkinderen (werk in de jeugdhulpverlening op een behandelgroep). Mijn vorige taarten mee genomen naar het werk, zodat de kinderen ze op konden eten (heb er pas 2 gemaakt). Ze vonden ze erg lekker. Nou ga ik voor zijn afscheid een taart maken, heb alleen nog geen idee wat. Staan allemaal mooie princessen taarten op maar niet echt jongens taarten. Heeft iemand enig idee.

Alvast bedankt,

Jojanneke

Groetjes Jojanneke

2

Re: Voor jongen van 14

Heeft ie hobby's en anders iets van films, Spiderman, Shrek

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

3

Nee chte hobby's heeft hij niet, ik bedenk opeens hij is gek van de gameboy. Misschien een taart met een gameboy erop maken. En lezen doet die ook wel veel, was al aan het verzinnen om een boek op een taart te maken. Ik heb nog een week dus ga nog hard verzinnen. Maar alle hulp is welkom.

Jojanneke

Groetjes Jojanneke

4

Een boek als taart kan ook.
Heb je ook wel bakvormen van.

Groetjes Gonnie.

www.trendytaart.nl

Te mooi om op te eten.... te lekker om te laten staan.

5

Misschien 1 van de personages van z'n favoriete computerspelletje?
Zal nog even zoeken naar de link want er zijn al wel eens eerder computerspeltaarten gepost!

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

6

tom poes schreef:

Misschien 1 van de personages van z'n favoriete computerspelletje?
Zal nog even zoeken naar de link want er zijn al wel eens eerder computerspeltaarten gepost!

Dat zou wel fijn zijn, ben ook al aan het zoeken geweest

Groetjes Jojanneke

7

Je kan ook de taart in het geheel als een gameboy maken. In vorm snijden en opmaken als zijnde een grote gameboy.

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

8

Ja dat is ook een idee de taart als hele gameboy, kwam ook net een spongebob taart tegen, die is ook wel erg leuk.

Groetjes Jojanneke

9

Weet zeker dat er 1 of misschien wel 2 taarten zijn gemaakt in de vorm van een spelcomputer maar ik kan ze niet vinden.... :( gezocht op gameboy, playstation, spelcomputer, game enz.
Hoop voor jouw dat de makers van die taarten dit misschien nog lezen....

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

10

Ik heb een keer een Gameboy DS gemaakt; zal straks op de gewone computer eens zoeken of de foto nog kan vinden (is wel al een tijdje geleden en na een h

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

11

Hier is een hele gave die Riteke gemaakt heeft, kon alleen de topic niet meer vinden dus doe maar even de foto uit haar album
http://www.mijnalbum.nl/Foto-PITZSQTD.jpg

Groetjes, Lara. Mijn taarten album
"I wud, therefore I exist"

12

Zo die is ook ontzettend gaaf, het wordt nu al moeilijk welke ik zal gaan maken. Kon ik eerst niks verzinnen en nu moet ik gaan kiezen. Volgende week zien jullie hem, als ik hem ga maken en verzonnen heb welke ik nou ga maken.

Allemaal erg bedankt voor de hulp.

Groetjes Jojanneke