Onderwerp: Hallo allemaal
Mijn naam is Maryken, ook vaak Kiek of Kiekje genoemd, ik ben bijna 39 en woon in Leiden.
Ik was al eerder lid van het forum, maar wist niet meer welke gebruikersnaam en wachtwoord ik had gebruikt, dus heb ik me maar opnieuw geregistreerd.
Ik bak vanaf maart 2009 taarten en werk daarnaast 32 uur op kantoor. Toen ik een paar maanden aan het bakken was vroegen mensen me of ik ze wilde verkopen en omdat deze hobby klauwen met geld kost en ik mijn man niet alle taarten kon laten opeten die ik maakte was dit de manier om de hobby te kunnen blijven uitoefenen. Ik maakte een website (www.everyoneweb.com/kiekjestaarten) en van lieverlee begonnen er bestellingen binnen te druppelen, eerst mondjesmaat en moest ik elke dag adverteren op MP, maar nu zit ik al tot en met september bijna vol en zijn er voornamelijk vaste klanten die steeds terug komen en voor een heel jaar vooruit bestellingen doen.
Verder ben ik getrouwd, geen kids,maar wel drie katten en vier cavia's, ik ben een echt dierenmens, hou van gezelligheid en ben helemaal gek op kerstmis en daarom ook lid van het Kerstforum, zoals een paar mensen hier dat ook zijn.
Nou voordat dit een te uitgebried verhaal gaat worden brei ik er maar een eind aan, als jullie meer willen weten vraag maar raak
www.everyoneweb.com/kiekjestaarten