1

Onderwerp: 2 bruidstaarten

De eerste heb ik al eens eerder gemaakt maar de krullen staan net weer iets anders.
De tweede moest als thema de regenboog hebben.
De bruid wilde 12 verschillende kleuren rozen die per 3 kleuren over de lagen werden verdeeld.
Ik vond het nog een heel gepuzzel want 3 mooie kleuren bij elkaar zoeken was geen probleem, maar dan bleef er weer een andere, minder mooie combinatie over.
Maar vooruit op die snikhete zaterdag vorige week hebben mijn zus en ik de taart opgebouwd in een koele kelder van het buitenverblijf van de familie.
Het is wel zoals Charissa het zegt... je komt nog eens op bijzondere plekjes als taartenbakster haha!

http://www.mijnalbum.nl/Foto-H7GE3SAK-1.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-VIQVSPXB-1.jpg

2

Re: 2 bruidstaarten

ik vind de bovenste het mooiste. die andere is niet zo mijn smaak maar gelukkig.

smaken verschillen!

meer foto's op me site www.taartschuur.nl en op www.facebook.com/detaartschuur bedankt voor het kijken.

3

Hoi Riette,

Tjonge jonge.......wat hebben mensen soms ook vreemde wensen. De bovenste kennen we natuurlijk al van je maar de onderste.........
ff wennen voor het oog hoor. Laat ik het maar........héél apart noemen. Dat ligt um niet aan jou maar aan de wens van de bruid :s
De taart is mooi strak en staat op mooie standaard die ik vorig jaar ook mee heb genomen uit Birmingham :D (helaas ongebruikt nog)

4

mooi gedaan.

dyslexie. is dat zoiets als geen letters in de soep lusten?
www.happytaarten.nl  groetjes yvon en lisa

Ik snap de kleurencombinatie van de onderste niet echt.... maar ja, sommige bruidsparen.....  :lol:
Die bovenste is echt een juweeltje!

"Het geluk in uw leven hangt af van de aard uwer gedachten."
https://www.facebook.com/Suikertaartjes.Suuz http://suikertaartjes-wavy-taart.blogspot.com/

6

de eerste is super, werkelijk prachtig.

de tweede, tja (ik zou het volgende keer toch proberen uit hun hoofd te praten)

7

De bovenste echt een plaatje. De 2e  :x . De kleuren combi vind ik niet zo  :( . Ik kan me voorstellen dat je moeite had om mooie combinaties te maken.

Waarvan maak je de krullen van de bovenste taart. Fondant en tylose? Ik vind zulke taarten zo mooi dat ik het binnenkort wil gaan uitproberen. Vandaar mijn vraag.

8 Laatst bewerkt door riette (15-06-2010 20:21)

Keksi schreef:

De bovenste echt een plaatje. De 2e  :x . De kleuren combi vind ik niet zo  :( . Ik kan me voorstellen dat je moeite had om mooie combinaties te maken.

Waarvan maak je de krullen van de bovenste taart. Fondant en tylose? Ik vind zulke taarten zo mooi dat ik het binnenkort wil gaan uitproberen. Vandaar mijn vraag.

*Inderdaad fondant en tylose.
Ik teken de krullen op een papiertje en leg dat in zo'n doorzichtig plastic ding je weet wel waar je papier in kunt doen.
Dan krijg je allemaal dezelfde krullen, een paar dagen laten drogen en klaar.
Ik maak er altijd wel wat meer want ze zijn nogal breekbaar.

* ik had het ook mooier gevonden als de rozen allemaal gemengd door elkaar waren gebruikt.
En ik vond het bovenop nogal kaal eerlijk gezegd, daar hadden er ook wel wat gekund, maar ja klant is koning en ze was er zelf erg tevreden mee.

9

riette schreef:
Keksi schreef:

*Inderdaad fondant en tylose.
Ik teken de krullen op een papiertje en leg dat in zo'n doorzichtig plastic ding je weet wel waar je papier in kunt doen.
Dan krijg je allemaal dezelfde krullen, een paar dagen laten drogen en klaar.
Ik maak er altijd wel wat meer want ze zijn nogal breekbaar.

* ik had het ook mooier gevonden als de rozen allemaal gemengd door elkaar waren gebruikt.
En ik vond het bovenop nogal kaal eerlijk gezegd, daar hadden er ook wel wat gekund, maar ja klant is koning en ze was er zelf erg tevreden mee.

Bedankt voor je antwoord. Ga het binnenkrot uit proberen.