1

Onderwerp: een vraagje voor de taarten bakkers

wat is het cake recept dat jullie gebruiken voor een taart die je ook wil bekleden?

alvast bedankt

2

Re: een vraagje voor de taarten bakkers

ik gebruik de biscuitmix van de webshop, werkt fantastisch :Y

veel plezier nog vandaag, groetjes Mariëlle

3

Re: een vraagje voor de taarten bakkers

Ik gebruik ook de mix van de webshop en om mee te beginnen is ie ideaal, mislukt nooit!! Lekkere luchtige biscuit!

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

4

Re: een vraagje voor de taarten bakkers

Nu eigenlijk altijd biscuitmix, maar voorheen het recept voor basisbiscuit (zie in het linkermenu Recepten --> Bakken). Mislukte eigenlijk ook nooit. Maar biscuitmix is net wat fijner van structuur.

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

5 Laatst bewerkt door chanel (04-07-2007 10:45)

Re: een vraagje voor de taarten bakkers

bedankt allemaal ;)

6

Re: een vraagje voor de taarten bakkers

en als ik het zelf wil maken heeft iemand een recept voor mij die ook altijd (Bijna) altijd lukt. Waar in je zelf de ingredienten maakt.

alvast bedankt

7

Re: een vraagje voor de taarten bakkers

een recept om het zelf te maken, staat hier rechts bij recepten. Maar bij mij is ie nog nooit gelukt, maar ik ga even een topic starten om te vragen voor tips

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

8

Re: een vraagje voor de taarten bakkers

Eerst maakte ik mijn biscuit zelf, maar dat vind ik veel te veel werk. Het gaat en smaakt prima hoor, maar al dat werk, nou nee, mij niet meer gezien.

Toen gebruikte ik heel lang de mix van de webshop en die is super!! Echt TOP!

Maar gezien mijn grootverbruik, heb ik nu mix in een een baal van 20 kg gekocht (elders gekocht dus :o ) ... en ik moet zeggen dat ik die n

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

9

Re: een vraagje voor de taarten bakkers

Maar zoveel werk is het toch niet? Ik doe de eieren en suiker in de kom, mix dat net zo lang totdat het stroperig is, en dan even de bloem met de hand erdoor heen. Klaar.