Onderwerp: een vraagje voor de taarten bakkers
wat is het cake recept dat jullie gebruiken voor een taart die je ook wil bekleden?
alvast bedankt
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » een vraagje voor de taarten bakkers
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
wat is het cake recept dat jullie gebruiken voor een taart die je ook wil bekleden?
alvast bedankt
ik gebruik de biscuitmix van de webshop, werkt fantastisch
Ik gebruik ook de mix van de webshop en om mee te beginnen is ie ideaal, mislukt nooit!! Lekkere luchtige biscuit!
Nu eigenlijk altijd biscuitmix, maar voorheen het recept voor basisbiscuit (zie in het linkermenu Recepten --> Bakken). Mislukte eigenlijk ook nooit. Maar biscuitmix is net wat fijner van structuur.
bedankt allemaal
en als ik het zelf wil maken heeft iemand een recept voor mij die ook altijd (Bijna) altijd lukt. Waar in je zelf de ingredienten maakt.
alvast bedankt
een recept om het zelf te maken, staat hier rechts bij recepten. Maar bij mij is ie nog nooit gelukt, maar ik ga even een topic starten om te vragen voor tips
Eerst maakte ik mijn biscuit zelf, maar dat vind ik veel te veel werk. Het gaat en smaakt prima hoor, maar al dat werk, nou nee, mij niet meer gezien.
Toen gebruikte ik heel lang de mix van de webshop en die is super!! Echt TOP!
Maar gezien mijn grootverbruik, heb ik nu mix in een een baal van 20 kg gekocht (elders gekocht dus ) ... en ik moet zeggen dat ik die n
Maar zoveel werk is het toch niet? Ik doe de eieren en suiker in de kom, mix dat net zo lang totdat het stroperig is, en dan even de bloem met de hand erdoor heen. Klaar.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » een vraagje voor de taarten bakkers