Onderwerp: bloemen taart en taart voor een timmerman
De bloemen taart was voor Ellen de dochter van mijn vriendin. Heel simpel maar zij vond het mooi.
De andere was voor de papa van Ellen.
Groetjes
Helen
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » bloemen taart en taart voor een timmerman
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
De bloemen taart was voor Ellen de dochter van mijn vriendin. Heel simpel maar zij vond het mooi.
De andere was voor de papa van Ellen.
Groetjes
Helen
gaaf! Die letter van de eerstd zijn mooi zeg! En bij de tweede vind ik het gereedschap onwijs goed gelukt!
De eerste is leuk zo met die bloemen en inderdaad het gereedschap van die tweede is super!!
Wat leuk die timmermantaart !!!
Daar heb ik nog kaarsjes van liggen (van iemand gekregen) maar denk niet dat ik ooit een taart zal maken waar die kaarsjes op kunnen
Wat een gave timmermans taart!!! Het gereedschap ziet er echt super uit
heel erg mooi gemaakt!!!
2 hele andere taarten maar allebei heel mooi gelukt!!!
leuk gedaan hoor.
Heel lief de eerste, de tweede is echt supergaaf geworden, wat ziet het er echt uit!!
Wow!! Heel erg mooi!! Idd mooie letters bij de eerste taart en supergereedschap!!
Leuk!!!!
Je hebt prachtig gereedschap gemaakt zeg... en leuk: 40 -1
De bloementaart is ook mooi; zo zie je maar he: wat we zelf "iets minder" vinden wordt door een ander nog steeds als "fantastisch" beschouwd! En dat is het ook!!!
Vooral die timmermansspullen zijn top, heel origineel ook!
En 't is wat Koenie zegt, wij zijn inmiddels helemaal gewend aan taartjes met bleometjes en vinden dat niet zo bijzonder meer, maar voor iemand die nooit wat anders ziet dan een taart van de bakker of de Hema is het toch al heeeel bijzonder!
Mooie taartjes!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » bloemen taart en taart voor een timmerman