Nou meiden, die van mij is weggebracht. Ging gelukkig goed, niets ingestort. Maar het zwart van mijn taart, jeetje mina joh, wat was dat zacht. Toen ik de ventilator erop had, kwamen er een aantal stippen en lijntjes een beetje los. Ik heeeeel voorzichtig aangedruk, maar het was bijna vloeibaar. Inpakken kon ook niet, wel geprobeerd, maar veel te bang dat er iets werd aangestoten. Dus zo in de auto.
Dit is echt een leer voor de volgende keer, al zou ik niet weten wat ik dan anders zou doen.
Echt in ben nog nooit zo zenuwachtig geweest, stond bijna te janken. Sjaken als een rietje, zelfs voor mijn examens tig jaar geleden heb ik dit niet gehad. Ik ben zooooooo blij dat ie nu daar staat. Hij ging daar ook weer de koeling in. Heb het verhaal over de luchtvochtigheid maar uitgelegd, hij wist ervan. Hij wordt vanavond pas aangesneden, terwijl ik dacht om een uur of 4 vanmiddag, daarom had ik m er ook uitgehaald. Het wit was ook zo goed als droog, maar dat zwart dus niet.
Nou ik ben benieuwd naar de reactie van de bruid en gom, ook weer spannend.
Meiden allemaal hartstikke bedankt voor het duimen en meeleven. Voor degene die nog met dit drama zitten, ik ga ook voor jullie duimen hoor.
Ga m nu even plaatsen in de juiste rubriek.