1

Onderwerp: De taart had het warm

De boventaart haalde ik gister zwetend uit de koelkast om naar mijn zus te brengen en dat is aan een kant helemaal niet meer goed gekomen :(

De ondertaart heeft wat vervoersschade, de sprietjes zijn door mijn nichtje zelf gerangschikt en ze wilde er geen rondje fondant omheen om het rietje weg te werken (dat stukje stak ze snel in haar mond :) ) De letters heeft ze er ook zelf opgeplakt, dus stylisch misschien enorm onverantwoord ten opzichte van de strik, maar het kind vond het zo het mooist :)

Maar goed, mijn eerste stapeltaart is een feit.

Ik had wel spijt dat ik fondant had gebruikt, ivm het warme weer, maar goed.

http://i112.photobucket.com/albums/n185/Kaatjekikker/IMG_2541.jpg

http://i112.photobucket.com/albums/n185/Kaatjekikker/IMG_2540.jpg

Groetjes Karine

2

Re: De taart had het warm

Ik vind hem heel leuk! En dat ze zelf meewerkt maakt het toch alleen maar leuker?

3

wat een vrolijke taart hele mooie kleurencombi :Y

4

leuke taart!! en die glimlach zegt al genoeg!! ondanks de kleine beschadiging... ;)

5

Heel erg leuk, de kleuren zijn super!

Groetjes, Krista

6

Die tweede foto zegt genoeg. Je nicht is superblij dat haar tante zo'n mooie taart heeft gemaakt, waarbij ze zelf de laatste stukjes kon vers(t)ieren!

Je taart is leuk, vrlijke kleuren

petrawb schreef:

leuke taart!! en die glimlach zegt al genoeg!! ondanks de kleine beschadiging... ;)

Nou ja ... klein? En tijdens het rijden viel ook bijna mijn paraplu met de punt in het bovenste taartje :S
Voor de volgende keer een leermoment, als er taarten op de vloer van de auto staan NIETS op de bank erboven ;)

Groetjes Karine

8

heel mooi, leuke kleuren ook.

een snelle oplossing voor zwetende mensen EN taarten, even de ventilator erop, is het ZO droog

9

Ondanks alle pech vindt ik het een leuke vrolijke taart!

10

monique53 schreef:

heel mooi, leuke kleuren ook.

een snelle oplossing voor zwetende mensen EN taarten, even de ventilator erop, is het ZO droog

Ja, dat ga ik idd de volgende keer dan doen. Bedankt!

Groetjes Karine