Re: witte bruidstaart gedeeltelijk op herhaling
Super mooi!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » witte bruidstaart gedeeltelijk op herhaling
erg mooi Brenda
Ik ben vandaag ook met wit bezig geweest..drama al om.... Ik werk in me taarten keuken en daar is het toch echt heel koel..maar vandaag zweten niet normaal meer en dan blijft er helemaal alle pluis enzo op plakken...een verschrikking was het....
maar bij jou niets van te zien hoor
prachtig is tie
Prachtig Kwebbel dat heb je weer super gemaakt mooie rozen en prachtig zo in het wit alles !!! 
Prachtig, heel chique!
Vraagje, hoe maak je die mooie boogjes op de onderste taart. rol je die met de hand
of is daar ook iets anders voor?
hier heb ik de een na smalste stripcutter voor gebruikt. die heb je in verschillende maatjes en zijn heel handig voor allerlei soorten verschillend gebruik.
erg mooi Brenda
![]()
![]()
![]()
Ik ben vandaag ook met wit bezig geweest..drama al om.... Ik werk in me taarten keuken en daar is het toch echt heel koel..maar vandaag zweten niet normaal meer en dan blijft er helemaal alle pluis enzo op plakken...een verschrikking was het....
prachtig is tie
ik sta dan ook in spijkerbroek, hempie en een heel wit schort. zweten deed het hier ook wel een beetje hoor, maar toen heb ik de ventilator er op gezet en ben al ventilerend verder gegaan, doen droogde het goed en kon ik ook weer makkelijker verder werken.
super ook de rozen erg mooi, moet daar veel op oefenen , heb nu een malletje,
conny4u schreef:erg mooi Brenda
![]()
![]()
![]()
prachtig is tieik sta dan ook in spijkerbroek, hempie en een heel wit schort. zweten deed het hier ook wel een beetje hoor, maar toen heb ik de ventilator er op gezet en ben al ventilerend verder gegaan, doen droogde het goed en kon ik ook weer makkelijker verder werken.
thanks...ja om het zweten te laten opdrogen ook de fan erop gezet....
moet ik zeggen dat ik eerst altijd ballina gebruikte en daar viel het pluizen mee..maar ik heb twee slechte emmers gehad en nu doe ik het met bakels maar die vind ik minder voor het bekleden... welk merk mmf gebruik jij?
Ballina was ik latijd super blij mee...werkt ook strakker ,maar durf het niet goed meer te kopen na die twee slechte emmers...
mooi hoor kwebbel! we staan weer smane op cc zag ik, nog even wachten en we staan weer samen bij de 1e 6 
verder heb ik nog een adviesje... ik zou hebben gekozen voor een zwarte of donkere achtergrond, zodat je fondant niet zo gelig lijkt, maar wit zoals het hoort te zijn, snap je?
Toppie 
Heel erg mooi! Blijf toch weg van wit 
Mooi!!!!! Ik wil ook al heeeeeel lang een wit op wit bruidstaart maken, maar helaas ..... 'mijn' bruidsparen willen d'r nog niet aan. Misschien toch maar 'ns een dummie maken, want ik vind 't toch wel heel erg gaaf!
wat een prachtige taart zeg !!
supermooi !
Poepchic!
verder heb ik nog een adviesje... ik zou hebben gekozen voor een zwarte of donkere achtergrond, zodat je fondant niet zo gelig lijkt, maar wit zoals het hoort te zijn, snap je?
ja, dank je wel voor de tip. ik heb nu steeds een oud rolgordijn op de bank. ik wil idd nog steeds een keer een antraciet kleurige kopen. maar ik vergeet het steeds 
...zo mooi! Echt geweldig!
Hier zijn geen andere woorden voor dan : WAUW 
Wat maak jij toch een prachtige taarten! Vind ze altijd geweldig!
Ontzettend mooi !!!
Oooooo, die is mooi! Heel erg stijlvol zo helemaal in het wit.
Het is weer een plaatje!
prachtig, klopt helemaal! wat is dat toch mooi een taart in 1 kleur 
Wat is het toch mooi alles in het wit!
Mooi hoor!!! 
ze hebben hem net opgehaald en waren er helemaal gelukkig mee. altijd weer fijn om te horen 
Wat een schitterende taart zeg!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » witte bruidstaart gedeeltelijk op herhaling