1

Onderwerp: bekleden van kwarkcake

Hallo allemaal,
Ik ben vanavond bezig met het maken van lekkere (perzik) kwarkCAKE uit de oven, maar wil hem morgen ook bekleden met iets lekkers.

Ik dacht zelf aan marcapone met geprakte perzik er bovenop smeren, maar ik weet niet hoe dat zal smaken. Of perzik pureren en slagroom er doorheen spatelen?

Ik heb nog nooit een kwarkcake gemaakt, maar hij komt net uit de oven en ik wil hem wel netjes afwerken. Iemand idee

2

Re: bekleden van kwarkcake

Die mascarpone met perzik lijkt me lekker :9
Verder ben ik niet zo'n held met smaakjes bedenken :S

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

3

Ik vind alles lekker, en als het "zelf" bedacht is ben ik helemaal een tevreden mens.

Kwark laat zich natuurlijk perfect mengen met allerlei (verse) vruchten, dus dan zal een kwarkcake dat ook wel aankunnen. Ik vind je idee van perzik met mascarpone ook heel lekker... maar inmiddels, gezien het tijdstip, zal het een en ander al wel achter de rug (en misschien ook al "achter de kiezen") zijn, dus ik kan alleen nog maar afwachten wat het geworden is... ;0 :lol:

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

THANKS!
Heel erg bedankt voor de ondersteuning, en  vooral ook voor het stimuleren om gewoon maar te durven experimenteren met smaakjes. De stoute schoenen aangetrokken en me even uitgeleefd. Zie taartenparade.
Grtz,
Lampiaozinho (Lampie voor het gemak)