1

Onderwerp: beesies

voor volgende week moet ik een WK taartje maken en nu leek het me leuk om een beesie(van de ah) na te maken maar hoe zou ik die vacht het mooiste na kunnen maken?
ik heb ook al eens iets gezien met eiwitschuim maar ik weet niet hoe dat prcies moet,iemand een idee?
alvast bedankt!!

2

Re: beesies

ik ben nog onervaren en zou daarom een simpele uitvoering ervan maken ;)
Zou een rolletje van marsepein/fondant maken en deze bewerken met een schaar (alemaal kleine knipjes) vergelijkbaar met hoe Cake Boss zijn denneboompjes maakt. Daarna oogjes erop en voila... (hoop dat t n beetje duidelijk is wat ik bedoel)

3

Nou ik ben iets ervarener ;) en zou het net zo gezegd hebben  :D

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

4

bedankt voor jullie super snelle reactie,maar deze techniek vind ik nog niet wollig genoeg,ik heb hier op het forum wuppies gezien met merengue schuim maar ik weet niet of dat ook haalbaar is met een taart omdat dit nog in de oven moet.ik wil nml een 3d beesie maken als taart,dus geen losse beesies op de taart......nu de uitvoering nog.....ha,ha.

5

Aha, dat had ik dan verkeerd begrepen, sorry. Dacht dat je Beesies als deco wilde... Succes ermee!

6

En slierten met een sugargun? Heel veel dan  :D