1

Onderwerp: Beschadigde bakpan

Hallo,
ik heb vandaag een bakpan binnen gekregen die ik via een webshop had besteld. Een PME extra deep. Nu zitten er 2 krassen in de bodem. Kan dit kwaad of maakt het niks uit voor het bakken en/of lossen van je biscuit?
Heb de shop ook al gemaild maar vroeg me af het eigenlijk kwaad kan. Heb nl geen zin om m weer terug te moeten sturen. Wilde 'm dit weekend gebruiken  :s

Life is what you bake it.

Re: Beschadigde bakpan

Ik heb ook wat bakpannen waar ik inmiddels zelf krassen in gemaakt heb.... geen probleem hoor.
Wel ervoor zorgen dat je je pannen altijd goed invet en eventueel bestuiven met bloem.
Mochten het echt diepe krassen zijn, kun je voor de zekerheid wat bakpapier onderin doen.
Jammer dat ie beschadigd is....

"Het geluk in uw leven hangt af van de aard uwer gedachten."
https://www.facebook.com/Suikertaartjes.Suuz http://suikertaartjes-wavy-taart.blogspot.com/

3

hmmm mijne heeft een deukje maar daar kwam ik achter toen ik hem al een keer gebruikt had... krassen zijn denk ik minder vervelend maar idd wel goed invetten of bakpapier gebruiken

Groetjes en fijne dag!
Kruimel

4 Laatst bewerkt door Taartenmarie (07-06-2010 21:02)

Suikertaartjes-Suuz schreef:

Ik heb ook wat bakpannen waar ik inmiddels zelf krassen in gemaakt heb.... geen probleem hoor.
Wel ervoor zorgen dat je je pannen altijd goed invet en eventueel bestuiven met bloem.
Mochten het echt diepe krassen zijn, kun je voor de zekerheid wat bakpapier onderin doen.
Jammer dat ie beschadigd is....

Daar dacht ik nou juist vanaf te zijn, dat gedoe met bakpapier, met mijn fijne nieuwe bakpannen  :(  Doe dat nu steeds met mn springvormen en wil dat niet meer. Heb vandaag lossingsmiddel in zo'n spray gekocht bij de Sligro en wilde eigenlijk vanaf nu alleen dat gebruiken en geen bakpapier meer.

Life is what you bake it.

5

Als de krassen niet diep zijn is et geen probleem.. Als ze wel diep zijn zou ik de pannen terug sturen  :Y