Onderwerp: iemand enig idee hoe ik een voetbalschoen moet maken??
ja iemand enig idee hoe ik een voetbalschoen het beste kan gaan maken ik heb al wel een cake gebakken en dan
iemand tipsof misschien een how to??
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » iemand enig idee hoe ik een voetbalschoen moet maken??
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
ja iemand enig idee hoe ik een voetbalschoen het beste kan gaan maken ik heb al wel een cake gebakken en dan
iemand tipsof misschien een how to??
Misschien is dit iets?
http://www.deleukstetaartenshop.nl/prod … e00351c894
heel rustig beginnen met snijden sorry geen idee maar dat is wat ik zou doen
Misschien is dit iets?
http://www.deleukstetaartenshop.nl/prod … e00351c894
thanks misschien wel ja ga het eens even uitzoeken
Hier een sneaker tutorial..............misschien een idee?
Hier een sneaker tutorial..............misschien een idee?
wouw super maare dat gaat mij niet lukken haah ik denk dat ik hem maar ga boetseren en er een voetbalveld bij ga maken wie weet over een paar jaar
maar wel bedankt
jawel dat kan je wel, moment....
even gekopieerd uit een oud topic van mij, schoen staat nu ook bij de themataarten.
Ik had er een echte nike air max schoen naast staan (wel ingepakt in vershoudfolie, want dat straatvuil wil ik niet in de buurt van mn taart huh), als je een real-life voorbeeld erbij hebt, scheelt dat een heleboel!
Ik had een cake gebakken van cc-mix in een 23x23cm. Ik heb vervolgens de echte schoen erop gezet, zodat ik de vorm en de maat kon uitsnijden.
De stukken die ik aan de hoeken van de taart er af had gesneden heb ik er aan de bovenkant weer op gedaan, omdat hij anders niet hoog genoeg was. Die stukken even vast geplakt met botercreme. (owja, ik heb hem trouwens niet gevuld, want dan kon ik hem denk ik niet zo mooi strak maken)
Vervolgens heel goed kijken naar de vorm van de schoen, hoe de hak loop en de ronding daarvan, dat de neus iets naar boven staat hoe hoog de wreef moet zijn etc.
Vervolgens 2 keer strak gesmeerd met botercreme (1:1)
De lap zwarte marsepein erover heen, smootheren waar het kan en andere met je vingers/hand.
Daarna heb ik met de flute/vein-tool strepen gemaakt waar de verschillende stukken stof zaten, waar de 'air' moest, etc.
Dan alle stukken opmeten, snijden, opmeten, snijden, eropleggen, nog even snijden, glad maken en eventueel het motief of de stikselnaad erin maken.
Als laatste heb ik de veters gedaan en de deukjes van de zool, in het midden van de taart. Even met de flute/vein tool erin lopen porren...
Maja, weet niet of jij/jullie hier nou echt wat aan hebben, want wat ik het balngrijkst vind, zowel bij deze taart als bij boetseren oid, is heel goed kijken hoe het origineel eruit ziet... big_smile
Heb ook deze nog gevonden.............
dat zijn nog eens handige tips ik ga het toch maar proberen thanks!!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » iemand enig idee hoe ik een voetbalschoen moet maken??