1

Onderwerp: Iemand ideeën ....

Hallo, Ik zit dus met een serieus ei eh!   :P   Ik ben voor de moment zo inspiratieloos.  :s   Dus ....

Nu vroeg mijn broer paar dagen geleden om een taart te maken voor zijn leerkracht .... het moest een vierkantige voor zo'n 10 personen zijn en "Teacher of the year 2010" op komen. Voor de rest heb ik carte blanche gekregen.

Zou ik nu een gewone basisversiering nemen of speciaal naar hem toe? Wat ik dus weet ..... leerkracht en na zijn uren zit hij bij het leger.

Ja en nu? Pffff ....  :think:

Alle ideeën WELKOM!

2 Laatst bewerkt door Liens (07-06-2010 16:07)

Re: Iemand ideeën ....

Misschien iets met een schoolbord ofzo? Ik heb geloof'k laatst een leuke zien passeren  :think: eens kijken of ik hem kan vinden!

Zo bedoel ik dus :) (hij is van Jeetje)
http://94.100.114.136/971250001-971300000/971274001-971274100/971274016_5_8ek1_1.jpeg

x Liefs van Lien x
Lekkere recepten, taarten, cupcakes en reviews: www.joligateau.be

3

misschien in leger kleuren en dan op een van de hoeken zo een afstudeer hoed (kan gewoon niet op de naam komen)

of een beker met daaronder de tekst ....

Groetjes en fijne dag!
Kruimel

4

Misschien ook leuk om ouderwetse schooldingen erop te doen, zoals graveerpen met potje inkt, een aanwijsstok en idd schoolbord met ouderwetse krijtjes

5

Dank jullie wel voor jullie ideeën ... ga direct iets proberen uit te tekenen op papier!  :Y

Geweldig bedankt!  :thumb: