Onderwerp: help! wat gebruik je op het kapsel van een chocoladetaart?
Help! Ik wil morgen een chocoladetaart maken voor een vergadering. Maar nu weet ik
http://www.mijnalbum.nl/Album=MAB6RJKV
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » help! wat gebruik je op het kapsel van een chocoladetaart?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Help! Ik wil morgen een chocoladetaart maken voor een vergadering. Maar nu weet ik
Hoi,
Misschien is abrikozen jam wel iets.
De combi doet het wel goed.
En als je het niet te zoet wilt maken is misschien iets van lemoncurd wel lekker.
En als je het bruin wilt houden dan kan je ook de botercreme kleuren met cacao of chocopasta.
Dan blijft het een bruine kleur.
Nou succes.
Groetjes marlies
Ik zou inderdaad ook voor iets met chocolade gaan, dus botercr
Zeg Marianne, die botercreme van de webshop inclusief cappuccino poeder is echt over-h
O ja, Marlies,
De volgende keer ga ik lemon curd proberen. Ik geloof dat ik dat ergens moet bestellen of zelf maken, want bij AH hadden ze er nog nooit van gehoord (ik ook niet trouwens, ben een newbie in taartenbakland, hihi).
Grtz,
Lampiaozinho
Zeg Marianne, die botercreme van de webshop inclusief cappuccino poeder is echt over-h
Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag
bij AH hadden ze er nog nooit van gehoord
Het staat bij de jam en AH heeft het in principe wel, tenzij het een heel klein AH-tje is
Lampiaozinho schreef:Zeg Marianne, die botercreme van de webshop inclusief cappuccino poeder is echt over-h
Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep
Lampiaozinho schreef:Zeg Marianne, die botercreme van de webshop inclusief cappuccino poeder is echt over-h
ik doe gewoon cacao door de botercreme, dan kun je je chocolade kapsel er mee besmeren.
Lemon curd verkopen ze ook bij de Jumbo. Volgens mij had iemand een foto van het potje hier op de site gezet. Succes!
Lemon curd vindt iedereen hier heel erg lekker met citroen kwark of gewoon met banketbakkersroom (van de plus)
Volgens mij had iemand een foto van het potje hier op de site gezet.
Er staat inderdaad een foto van een potje ergens. Vraag me niet waar maar hij staat er zeker.
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … hp?id=8625
Een heel topic over de beruchte lemon curd. Hier hadden ze hem niet bij AH (en dat is echt geen kleine AH) en Jumbo ook niet. Uiteindelijk hem dan gekregen via Tasch (bij Hanos)
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » help! wat gebruik je op het kapsel van een chocoladetaart?