Onderwerp: geboetseerd bruidspaar in de koelkast???

Lieve Dames,

een vraag, ik heb morgen voor de buuf hun bruidstopper geboetseerd. Alleen ga ik het taartje om 13.00 klaar zetten in het restaurant. Om 16.00 wordt hij pas aangesneden dus hij gaat in de tussentijd in de koelkast.

Nou ben ik erg voorzichtig met mijn bruidpaar(bloed,zweet en tranen)en wil ik hem al op de taart klaar zetten. maar dan moet hij de koelkast in? kan dit? of zakt hij dan in?

Taarten en cupcakes uit Venhuizen
www.bettinehaartaarten.nl

2

Re: geboetseerd bruidspaar in de koelkast???

Ik zou het niet doen. Heb geen ervaring over het instorten.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

ik heb hier ook verhalen gehoord dat je kroontjes e.d., dus suikerwerk van fondant met tylose niet in de koelkast moet zetten, maar ik zet tot nu toe nog alles gewoon in de koelkast, kroontjes, schoenen de hele mikmak gaat er in  :Y  nog nooit is iets ingestort.
Maar ik denk dat de keuze ligt tussen -of in de koelkast of - het personeel het bruidspaar erop laten zetten. en dan moet ik zeggen dat ik liever voor instortingsgevaar ga, dan voor iemand die hem fijnknijpt of scheef neerzet of erin drukt oid :Y

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

4

tipsytaartje schreef:

Maar ik denk dat de keuze ligt tussen -of in de koelkast of - het personeel het bruidspaar erop laten zetten. en dan moet ik zeggen dat ik liever voor instortingsgevaar ga, dan voor iemand die hem fijnknijpt of scheef neerzet of erin drukt oid :Y

Ja dit bedoelde ik gister dus eigenlijk ook. Alleen komt het niet zo over denk ik als je het leest. Ach het was laat gister.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

5

Ik zet mijn boetseersels nooit in de koelkast, als er iets vocht bij komt, dan is je werk voor niets geweest.

Overwin woede met liefde, overwin het kwade met het goede. (boehda)         www.taartenomopteeten.mijnalbums.nl