1

Onderwerp: [FEEDBACK] Nijntje geboetseerd

Ik heb geprobeerd Nijntje te boetseren voor op een stapeltaart. Ik ben er alleen niet helemaal tevreden mee. Hebben jullie tips om hem nog mooier te maken?

http://www.mijnalbum.nl/Foto-ETZZWOXX.jpg

Alvast bedankt!

2

Re: [FEEDBACK] Nijntje geboetseerd

Ik vind hem al goed gelukt. Maar als je kijkt naar een plaatje van nijntje is het hoofdje wat ronder en de oren staan altijd recht en niet schuin naar buiten.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

3

Allereerst moet ik zeggen dat ik 'm eigenlijk al heel goed gelukt vind! Maar omdat je om feedback vraagt toch nog 2 kleine tipjes:
De oogjes zitten denkt ik net een pietsje lager, en om het kruisje van de mond helemaal strak te krijgen ( toch het kenmerk van bruna) kun je het met tylose-fondant eerst plat laten drogen en pas dan op het boetseersel plakken.

Maar nogmaals, ik doe het je nog niet na, hoor! :)

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

4

Wat een lief nijntje!

Ik zie dat er vel veel pluisjes in zitten. Misschien een idee om hem nogmaals te maken en te zorgen dat je een schone werkplek hebt (niet dat ik nu zeg dat je op een vieze plek werkt maar ik bedoel even goed afnemen met een vochtige doek) en uitkijken dat je geen trui of shirt aan hebt waar pluisjes vanaf kunnen komen.
Verder sluit ik mij aan bij de tips van bovenstaande dames.

Maar als ik zo je eerste nijn zie dan geloof ik wel dat het helemaal goed komt!  :thumb:

Winkel, (gast)workshops en taarten op maat. En voorjaar 2014 komt ons eerste 3d taartenboek uit!
Kijk voor meer info op; www.hetbontetaartje.nl

5

Bedankt dames!

Ik zal jullie tips zeker opvolgen. Over 2 weken zien jullie de definitieve versie op mn taart!

groetjes Christina