Onderwerp: Hup Holland Hup!
Het zijn geen echte hoogstandjes, maar wel gezellig. Vooral om in de sfeer te komen voor het WK! Gemaakt voor Tiego die 5 werd, om op school te trakteren! Hup Holland Hup!

Liefs Marlous!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Hup Holland Hup!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Het zijn geen echte hoogstandjes, maar wel gezellig. Vooral om in de sfeer te komen voor het WK! Gemaakt voor Tiego die 5 werd, om op school te trakteren! Hup Holland Hup!

Liefs Marlous!
Leuke cuppies.Is die leeuw een foam stempel van het kruidvat.Ik heb ze al 2 jaar liggen en nog nooit gebruikt
over die leeuw zat ik hetzelfde te bedenken. erg leuk allemaal
je brengt me weer op ideen !
Geen hoogstandjes? vind ze prachtig! lekker strak!
Ze zijn hartstikke leuk, ik heb toevallig vandaag ook wat WK cupcakes geplaatst. Maar jouw voetballen zijn veeeel mooier dan de mijne haha, hoe heb je dat gedaan?
leuke cc's 
Geen hoogstandjes? Ik vind ze geweldig!!
Super leuk zijn ze,
hier komen we al helemaal van
in de ORANJE stemming 
Ze zijn idd erg leuk!!
Het leeuwtje komt toch van een patchworkcutter??...
http://www.deleukstetaartenshop.nl/prod … ts_id=2243
Wil ook wel graag weten hoe je die voetbal zo mooi hebt gekregen!!
Ik vind ze echt super leuk!! Ook ik ben nieuwsgierig hoe je de voetbal cupcake hebt gemaakt......
Jij vindt het misschien geen hoogstandjes...Ik vind ze echt hartstikke leuk geworden hoor! Echte WK-cakejes 
Zien er strak uit! Mooi!
Ik zou ook graag willen weten hoe het gezicht van de leeuw is gemaakt en hoe je de voetbal hebt gemaakt.
Ze zijn erg leuk! Ik ben ook benieuwd naar de antwoorden op bovenstaande vragen!
Super leuk, inderdaad ook benieuwd hoe je dit maakt
Het leeuwtje is inderdaad de patchwork cutter! Van de baby-set, die vond ik nog ergens onder in vormpjes trommel;) Voor die voetbal had ik een papieren malletje op internet gevonden, zal het linkje even plaatsen. Voor iedereen handig!
http://www.flickr.com/photos/alana_hodgson/3591234306/
Liefs Marlous!
Hartstikke bedankt voor het linkje.Weet je dat ik nu pas zie dat de zwarte 5 kanten heeft en de witte 6.Vandaar dat ik nooit uitkwam. 
Ik vind ze erg leuk, niet alleen nu, maar ook voor bij een voetbaltaart of zo. Bedankt voor het plaatsen.
Heel leuk gedaan!
ik vroeg me af hoe je die leuke oranje voetbalschoenen gemaakt hebt, geboetseerd, of met royal icing?
En de zwarte streepjes erop?
en het voetballetje dat daarbij staat?
verder ga ik ze opslaan!
Wauw vind ze echt super leuk, met name je voetbal!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Hup Holland Hup!