Onderwerp: online!
Ja mn site is online! Hier en daar moeten er nog kleine dingetjes veranderen en toegevoegd worden, verder is hij af en online!
Dus als jullie een kijkje willen nemen..
www.mijntaartjes.nl
Alle commentaar en tips welkom!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Het wereld wijde web » online!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ja mn site is online! Hier en daar moeten er nog kleine dingetjes veranderen en toegevoegd worden, verder is hij af en online!
Dus als jullie een kijkje willen nemen..
www.mijntaartjes.nl
Alle commentaar en tips welkom!
ziet er goed/mooi uit.
leuke site hoor!
hele leuke site
Leuke website,
jammer dat je dezelfde naam hebt gekozen als ik....(www.mijntaartjes.bakt.nl)
Ik gebruik de naam mijntaartjes al een hele tijd voor mijn bedrijf...sta ook ingeschreven bij de kvk.
groetjes dorien
Hoi Dorien,
Ik heb ik jou website wel gezien, maar zag "mijn taartjes" als onderschrift van cake creatief en daarbij was het domein mijntaartjes.nl gewoon nog vrij.
Wellicht dat het handig was geweest om mijntaartjes.nl ook te registreren als domeinnaam als je het als " hoofdnaam" van je website ziet?
Is niet rot bedoeld hoor, maar was mss een idee geweest.
Bij het kvk sta je ook al cakecreatief geregistreerd.
Wel een leuke site trouwens!
Mooie website! En ook mooie creaties
Handig ook dat je de keuze hebt om alles te bekijken; veel website verdelen het in taarten, koekjes en cupcakes, dus dan blijf je klikken.
Sharrr, dank je voor de complimenten!
Ik kan ook terugzien (met zo een programma waarop je kunt zien hoevaak enzo je website bezocht wordt) dat de " alles zien" optie het meest gebruikt word.
Heel veel succes met je nieuwe site
Ik werk al ruim twee jaar onder de naam mijn taartjes, vandaar ook de naam MIJNTAARTJES.bakt.nl
Sinds 1 mei is het officieel cakecreatief geworden met als werknaam voor het taart gedeelte mijntaartjes, dat overigens ook geregistreerd is bij de kvk.
Ik zou persoonlijk geen naam kiezen die een ander gebruikt en dat heb jij wel gedaan, dat vindt ik gewoon niet netjes.
groetjes dorien
Hoi Dorien het was uiteraard niet mn bedoeling om niet netjes te zijn, maar het domein mijntaartjes.nl was nog vrij.
Verder heeft er al een mailwisseling plaats gevonden tussen mijn webdesigner en die van jou (?) dus ik ga dat hier op het forum niet herhalen.
Veel succes met je site
mooie site,
echter, wat me direct opvalt, op de beginpagina staan drie hartjes links bovenin,
het lijkt er op dat er tekst bij staat maar ik kan dit met geen mogelijkheid lezen,
hierdoor haak ik eigenlijk al af bij het bekijken van een website
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Het wereld wijde web » online!