1

Onderwerp: Is hij nog goed...?

Hoi,

Ik heb begin maart een tweetal boltaartjes gebakken. 1bBiscuit is toen de vriezer in gegaan met in mijn achterhoofd dat ik die op kort termijn wel zou gebruiken.
Nu ben ik daar dus helemaal niet aan toe gekomen dus ligt hij er nog steeds in. Komende zondag vieren we mijn zoon's 1ste verjaardag en ga ik zelf aan de slag. De grote taarten heb ik al in de vriezer liggen, maar ik wil ook een meptaartje voor hem hebben.
Kan ik dit biscuit dan nog gebruiken of toch maar een nieuwe maken?

Alvast bedankt voor het lezen!

2

Re: Is hij nog goed...?

Zou 'm gewoon gebruiken. Als biscuit goed ingepakt is in plastic dan gebeurd er niets in vriezer mee.

Greetz

Greetz Keet

3

eten-en-drinken.infonu.nl/producten/28082-tips-gebak-koek-cake-brood-bewaren-hoe-lang-welke-plek.html

ongeveer half verwege (iets eronder) staat het volgende

Taart Langer Bewaren Diepvries. Als je taart en gebakjes langer wilt bewaren dan een dag of 2 a 3, dan moet je deze invriezen. Onbedekte taartbodems (kale basis om zelf taarten te maken) kunnen goed worden ingevroren en zijn dan 2 tot 6 maanden houdbaar.Gewone kant en klaar of afgewerkte taarten kunnen het best verpakt worden in kartonnen dozen, bekleed met stevig aluminiumfolie

Liefs, Zanoni

4

Super!!! Scheelt weer bakken :D

vragen over invriezen/ ontdooien

[move]---> taartdecoratie algemeen

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs