1

Onderwerp: Kan deze combinatie van kleuren mooi worden?

Help :),

Voor zondagavond moet ik een stapeltaart maken (rond op vierkant) voor een zeeman die 60 wordt. Het moet wel een beetje een chique taart worden, er mogen wat accentjes van de zee op, maar ook 3 fotootjes van de kleinkinderen. En ik kom er niet meer uit wat betreft de kleuren!

Ik dacht aan aquablauw en zwart met goudgele accenten. Zo kan ik dan ook een blauwe- en zwarte strik maken, met speels er tegenaan ankertjes die ik goudgeel maak. Van ditzelfde geel maak ik dan 'lijstjes' voor de foto's.... Ik kan golven maken van blauw, met een zwarte achtergrond. Oh ja, misschien ook nog wat schelpen e.d. in goudgeel....

Ik weet het niet meer! Ik kan ook geen voorbeeldtaart vinden in deze kleurencombinatie. Hebben jullie ideeën? Ik kan afwijken van de kleuren.

Jacqueline

2

Re: Kan deze combinatie van kleuren mooi worden?

Wat dacht je van een witte taart met een motief door middel van een patchwork diamond cutter (het chique gedeelte). In het midden gecentreerd een marineblauw anker met op elk uiteinde van het anker  een foto in een goud of zilver lijstje.

Als ze namelijk een chique taart willen, kun je het beste de taart simpel houden ipv een drukke taart.

Veel succes ermee :)

3

Helpen deze voorbeelden je nog?
http://www.google.nl/images?hl=nl&c … amp;tab=wi

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

4

Super voorbeelden Yvonne! :thumb:

Gewoon omdat het leuk is een taart te zijn
Groetjes Heidi

5

Fantastisch, dank is groot!

Jacqueline