1

Onderwerp: [FEEDBACK] mijn derde taartje, prinsesJE

Ik heb de prinsessen pen van mijn dochter uit elkaar gehaald en deze tot prinsesse taartje omgedoopt. Ik heb een kleine blanda bol gebruikt en gevuld met bastogne botercreme en afgesmeerd met botercreme met nutella.
Het randje aan de onderkant heb ik uit tijdgebrek niet meer afgewerkt en mijn fondant was zo goed als op.
Ik wilde vooral even proberen hoe het is een jurk te maken.
http://inlinethumb60.webshots.com/891/2625746700105412877S425x425Q85.jpg
http://inlinethumb22.webshots.com/20757/2535088530105412877S425x425Q85.jpg

Carpe diem

2

Re: [FEEDBACK] mijn derde taartje, prinsesJE

Hartstikke leuk.
Precies goed, die pen voor een blandabolletje

3

Ziet er heel leuk uit zo........ :)

ziet er erg leuk uit  :thumb:

carpe diem

heel leuk bedacht zou ik nou niet opgekomen zijn hahahaha :thumb:

6

Die is leuk.

Groetjes Eline

7

Wat een schatje en wat zijn er bij die kinderen toch altijd een leuke dingetjes te vinden he ?  ;)

8

Wat een schatje zeg!!

Qua feedback heb ik weinig aan te vullen, miss dat d'r heupen wel wat breed zijn ;-)

En zie ik het nou verkeerd of is je fondant wat bobbelig op de rok? Misschien eerst smoothen voordat je het over je taart doet?

Ik ben in vorm! Rond is toch ook een vorm??

sonnig schreef:

En zie ik het nou verkeerd of is je fondant wat bobbelig op de rok? Misschien eerst smoothen voordat je het over je taart doet?

Je hebt gelijk, ik had zelf fondant gemaakt van marshmallow en er zaten nog harde stukjes in, had ze beter moeten smelten.
Heb de grote stukjes er nog uit gepeuterd  :o
Dus wel weer wat geleerd...,  mijn voorkeur gaat toch wel uit naar kant en klare fondant maar in nood voldoet het.

Carpe diem

Marinina schreef:

Wat een schatje en wat zijn er bij die kinderen toch altijd een leuke dingetjes te vinden he ?  ;)

Die pen deed het niet meer maar ik heb het keurig aan haar gevraagd. Het mocht  O-)
Ik bewaar altijd die stokjes waar ballonnen op zitten en die heb ik dit keer gebruikt om het popje erin te steken en ik denk dat ze ook goed kunnen om een stapeltje te stutten. Misschien een idee voor anderen.
Zijn ook die ellendige ballonnen nog ergens goed voor.

Bedankt voor de reacties,

Carpe diem

11

Wat een leuk idee. Fondant maken heb ik ook 1 keer gedaan helemaal in het begin, maar dat dus nooit meer.

Het taartje is verder erg mooi geworden  :Y

12

Tinkerbell_036 schreef:
Marinina schreef:

Die pen deed het niet meer maar ik heb het keurig aan haar gevraagd. Het mocht  O-)
Ik bewaar altijd die stokjes waar ballonnen op zitten en die heb ik dit keer gebruikt om het popje erin te steken en ik denk dat ze ook goed kunnen om een stapeltje te stutten. Misschien een idee voor anderen.
Zijn ook die ellendige ballonnen nog ergens goed voor.

Bedankt voor de reacties,

Wat een lief taartje, en wat een goed idee om de ballon stokjes te bewaren. Nu mag isis voortaan elke keer bij bakkerij bart en de jumbo een ballon meenemen ;)

13

Leuk taartje zo met t prinsesje!  :)

Kijk ook eens op ~Sugaridoo~ voor recepten en howto's!     (Twitter: @Sugaridoo)