1

Onderwerp: Huiswerk bij PME cursus?

Weet niet of mijn vraag hier in de juiste rubriek staat, maar hier komt ze toch: Ik ga binnenkort een PME cursus volgen, maar nu heb ik me laten vertellen dat daar heel veel 'huiswerk' bij komt kijken... Wie kan me vertellen of dat echt zo is en wat houdt dat huiswerk precies in?

Alvast bedankt!
Heidi

2

Re: Huiswerk bij PME cursus?

goedeavond k heb de pme 2 in 5 dagen achter elkaar gedaan en geen huiswerk gehad misschien als je het bv een keer in de week in vijf weken doet is het misschien anders maar ik heb dat niet gehad en ik heb ervaren dat het een kwestie van oefenen is naar de cursus hoe meer je maakt hoe beter je wordt is mijn ervaring

3

goedeavond k heb de pme 2 in 5 dagen achter elkaar gedaan en geen huiswerk gehad misschien als je het bv een keer in de week in vijf weken doet is het misschien anders maar ik heb dat niet gehad en ik heb ervaren dat het een kwestie van oefenen is naar de cursus hoe meer je maakt hoe beter je wordt is mijn ervaring

4

oei iets te vaak sorry een keer was natuurlijk ook genoeg

5

Ik heb de suikerbloemen module gedaan en deze werd op 4 zaterdagen gegeven. Inmiddels hebben ze geloof ik wat weken tussentijd gepland. Toen ik hem volgde heb ik echt avond na avond blaadjes en bloemen zitten maken. Daar zat echt veel huiswerk bij, maar ik had toen tijd en vond het onwijs leuk en.... aan het eind heb je een aantal mooi stukken!

Groeten en nog meer bakplezier, Annemiek