1

Onderwerp: Ballina Paste-to-cover Chocolate

Hoihoi,

omdat de meeste mensen hier in huis geen marsepijn of fondant lusten was ik opzoek naar een andere optie en kwam op dit uit. Nu is de vraag wie gebruikt dit en vind je het fijn werken of niet?

Alvast bedankt gr.

2

Re: Ballina Paste-to-cover Chocolate

ik lees even mee want wou die ook aanschaffen wil ook wel weten of hij naar chocolade smaakt

3

Het is qua smaak heel lekker, niet echt chocolade, meer caramel. Het is erg elastisch en wordt niet hard. Persoonlijk vind ik het heel prettig om mee te bekleden, rolt ook makkelijk uit, maar nogmaals het blijft zacht.

Vanille-fondant van funcakes is ook erg lekker!

4

Ja daar heb ik wat aan  :Y

Dus je kan deze "paste" gebruiken om te bekleden en fondant om te boetseren?

5

moet ik toch verder op zoek naar de modeling choclate wat ze bij de cake boss gebruiken wil voor het boetseren ook iets anders als fondant gebruiken

6

Ik heb met mijn eerste bestelling zowel funcakes als pettinice als regalice als ballina gekocht (net of ik geld teveel heb  :lol: ) om gelijk voor eens en altijd mijn favoriet qua textuur en smaak te kunnen kiezen. Heb gelijk alle paste to cover-varianten van ballina gekocht en ik vind er eerlijk gezegd geen enkele van lekker. Vind ze wel handig om mee te werken, maar de smaak bevalt mij absoluuuuut niet! Maar smaken verschillen natuurlijk!
Enkel jammer dat de mijne nu weg ligt te kwijnen in de kast; want weggooien doe ik niet  :lol:

elisabeth schreef:

moet ik toch verder op zoek naar de modeling choclate wat ze bij de cake boss gebruiken wil voor het boetseren ook iets anders als fondant gebruiken

er staat een recept bij ingezonden recepten  :Y

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

8

dankje  ;)

9

Veerle schreef:

Ik heb met mijn eerste bestelling zowel funcakes als pettinice als regalice als ballina gekocht (net of ik geld teveel heb  :lol: ) om gelijk voor eens en altijd mijn favoriet qua textuur en smaak te kunnen kiezen. Heb gelijk alle paste to cover-varianten van ballina gekocht en ik vind er eerlijk gezegd geen enkele van lekker. Vind ze wel handig om mee te werken, maar de smaak bevalt mij absoluuuuut niet! Maar smaken verschillen natuurlijk!
Enkel jammer dat de mijne nu weg ligt te kwijnen in de kast; want weggooien doe ik niet  :lol:

Hahahaha,, misschien een opdrachtje? Misschien vinden die personen het wel lekker!

gr.