1

Onderwerp: Vlinders modeling paste

Ik wil vlinders gaan maken van modeling paste. Begreep van de verpakking dat het daar geschikt voor moet zijn.

Net voor het eerst geprobeerd met modeling paste te werken, maar het is zo kleverig dat ik het niet van de ondergrond af krijg. Bovendien kan ik doordat het zo kleverig is ook de overtallige paste moeilijk verwijderen.

Zoekfunctie op het forum doet het even niet.. dus misschien dat iemand mij tips kan geven??

Alvast bedankt!

2

Re: Vlinders modeling paste

De zoekfunctie doet het prima, maar je moet aanvinken in welke rubrieken je wilt zoeken, zie mijn topic in 'Over de site'.

Ik zou zelf niet met modellingpaste vlinders maken, maar als het op de ondergrond plakt kun je dat wat invetten met crisco, ook je vingers kun je daarmee invetten.

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

3

waarmee zou jij dan de vlinders maken,aangezien ik zef=lf ook bezig ben met de vliindrs
maar ik maak de dan met mexican paste

is dat wel ok??

inmiddels niet meer beginnend,maar al best wel een goede taarten prinses,ik ben alleen geen held in foto s plaatsen

4

Ja, mexican paste (die maak ik met half gumpaste/half rolfondant met een beetje tylose) lijkt me prettiger, of rolfondant met alleen tylose.

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag