Onderwerp: Introducing: moi
Hallo allemaal!
Jeetje, wat een leuk en actief forum is dit. Nou, mijn naam is Sabien, ik ben 29 jaar en heb een geweldig lief zoontje van bijna 10 mnd. Hij is onder andere de reden dat ik ben gaan bakken en decoreren.
Het begon ermee dat ik graag cupcakes wilde hebben en dat die hier helemaal nergens te krijgen zijn. Toen ben ik gaan surfen en zag ik dat ik deze makkelijk zelf kon maken. De eerste zijn dus ook al uit de oven gekomen en de icing erop is wonderwel goed gelukt. Als icing heb ik wilton decorator icing gebruikt. Prima mee te werken, maar die smaak... kan mn vinger er niet op leggen, maar dat was t gewoon niet helemaal. Nu dus maar andere icing proberen.
En verder wil ik begin augustus voor mijn zoontje zn 1e verjaardag een mooie taart maken. Ik heb dus nog heel even om te oefenen (wat zullen mn man en collega's blij zijn met me ). Zelf ben ik eind juni jarig, dus dan ga ik ook een taart proberen te maken. Maar goed, daar is de druk niet zo hoog als bij de 1e verjaardag zn mijn zoon. Ik wil namelijk zo graag dat zijn 1e verjaardag ontzettend speciaal wordt. Maar dat gaat vast lukken. Veel oefenen. Nou, ik ga even rondneuzen hier (vooral zoeken hoe je foto's bij een bericht kunt plaatsen) en we spreken elkaar.
Greetz,
Sam