1

Onderwerp: [feedback] kroon en een prinses

Via bakken voor anderen nog snel een opdrachtje voor vandaag.
Ze wilde graag een kroon op de taart, of anders een prinsesje. Verder wel leuk iets met hartjes en-of bloemetjes. Als het maar een lieve en mooie taart werd.

Ik hoop dat deze missie geslaagd is. Ik heb alleen minder tijd besteed aan details van het prinsesje dan ik eigenlijk van plan was. Gezichtje en handen zijn wat "simpel".
De hartjes hebben een printje en zitten vol met glitters, prinses zit ook vol glitter.

Waar ik vooral feedback voor vraag: ik vind een niet al te volle gedecoreerde taart altijd wel mooi. Maar vinden jullie hem niet kaal.
Ik hou wel van eenvoud, maar als ik een "volle"  taart van een ander zie dan vind ik dat ook wel erg leuk.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-ZRYUUUY6.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-E8CEPVS3.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-IZZILCBU.jpg

Lieve groetjes en bedankt voor alle inspiratie
Machteld. www.taartjesindepipowagen.com

2

Re: [feedback] kroon en een prinses

Ik vind het prinsesje en het kroontje heel erg leuk en mooi gemaakt! Ik vind hem persoonlijk nogal kaal, maar ik hou wel van een drukkere taart. Misschien kan je ze nog opvrolijken met enkele bloemetjes?

x Liefs van Lien x
Lekkere recepten, taarten, cupcakes en reviews: www.joligateau.be

3

ik vind hem juist weer niet te kaal, ik hou wel van dit soort taarten
wat ik persoonlijk jammer vind is dat het naadje van het randje aan de voorkant zit, maar dat is slechts een detail hoor!

als ie voor mij was geweest was ik zeker zeer tevreden geweest! :)
dus ik zeg:  niks meer aan doen! :D

(mijn zoontje staat naast me en zegt: he mam! das een coole taart ;) )

there is a thin woman inside me, trying to get out,  i usualy shut her up with chocolate!

4

ik vind haar leuk en je hebt lieve kleurtjes gebruikt.
ik denk om hem niet druk te maken zou je de naam alleen op de hartjes boven laten en paar kleine bloemetjes die je op de andere harten hebt gedaan op de taart hier en daar plakken. (ook op de letters, met de kleur roze in plaats van rood).
de kleine prinses heeft lieve kleren aan :thumb:, dat vind ik zelf heel leuk gedaan. hoe heeft de ontvangster gereageerd?

Be in love with what you have

Ik vind hem dus niet kaal, gewoon leuk. Precies genoeg.
Ik denk als je er nog wat opdoet (de bovenkant tussen hartjes en prinses) het wel erg druk wordt, wat volgens mij geen vooruitgang is.

Leuke taart!

Chocolate comes from cocoa, which is a tree. That makes it a plant. Therefor chocolate is salade.

6

Ik vind um heel mooi. Ik hou wel van strakke, wat minder volle taarten. Het prinsesje vind ik heel leuk!! Ook met simpele handjes ;)

7

leuke lieve taart :thumb:

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

8

ik vind m mooi. Een taart hoeft niet druk te zijn. Persoonlijk hou ik wel van dit soort taarten

9

ik vind 'm ook goed zo, lief prinsesje!

10

ik hou zelf altijd van drukke taarten maar vind deze taart zeker niet te kaal alles is in verhouding en wat een mooi prinsesje, is daar misschien een how to van?
grt janine

11

heel erg mooi

meer foto's op me site www.taartschuur.nl en op www.facebook.com/detaartschuur bedankt voor het kijken.

12

Echt kaal vind ik m niet .
Om m misschien net iets meer aan te kleden zou je om de hartjes in het rood bv een sliertje kunnen doen. Geeft de hartjes net dat ietsjes meer.

Om de handjes te "verhullen" zou je het prinsesje een hartje/bloemetje kunnen laten vast houden.

13

Als je hem meer aan zou willen kleden, zou je de prinses en het kroontje op een grasveldje kunnen zetten (of losse plukjes gras eromheen groeperen) en hier kleine bloemetjes in verwerken.

Op de zijkant zou je dan ook de bloemetjes terug kunnen laten komen  (op stengeltjes, net of ze er langs groeien), eventueel met vlindertjes en/of andere kleine beestjes.

Maar zo is hij ook heel lief :Y Ik vind wat je met de hartjes gedaan hebt erg leuk, dat ga ik zeker onthouden. :)

If life gives you lemons, make lemonade

14

Ik vindt hem wel mooi zo maar wat Petra zegt een randje om de hartjes zou net even wat meer spreken!

15

Ik vindt hem wel mooi zo maar wat Petra zegt een randje om de hartjes zou net even wat meer spreken!

16

Ik vindt hem wel mooi maar wat Petra zegt een randje om de hartjes zou net even wat meer spreken!

17 Laatst bewerkt door Maggie (31-05-2010 22:09)

Bedankt voor al jullie tips....daar heb ik zeker wat aan...

Vooral dat rode randje om de witte hartjes is denk ik een goede aanvulling....Thanks!

Lieve groetjes en bedankt voor alle inspiratie
Machteld. www.taartjesindepipowagen.com

18

Wauw, dat is een mooie taart geworden!! :thumb:

Bijzondere momenten verdienen bijzondere taarten.
www.sunnycakes.nl   Groetjes, Nicky