1 Laatst bewerkt door Samarel (30-06-2007 17:44)

Onderwerp: Cupcakes boeket

Ik zie hier vaak hele mooie cupcakeboeketten. De 'bloemen' staan dan in of op een 'vaas'. Maar ik wil graag een boeket maken met steeltjes, die je dan gewoon kan vasthouden als echt een echt boeket bloemen.

Weet iemand wat ik kan gebruiken voor de steeltjes en hoe ik dat vast kan maken aan de cupcakes?

De steeltjes hoeven niet eetbaar te zijn, als het maar stevig genoeg is om vast te houden en/of gewoon in je hand te vervoeren.

Alvast bedankt!

ps. als dit niet zou kunnen, zou ik heeeeel graag andere tips krijgen over hoe je de cakejes aan de vaas vastzet

2

Re: Cupcakes boeket

hoe je de cakes vastmaakt op je vaas kun je zien in de howto.

En of het op steeltjes kan?? pfff...ik ben bang dat dat een lastige klus wordt. Een cakeje is vrij zwaar, en als je er een stokje in prikt, dan zakt denk ik je cakeje gewoon over de stok heen naar beneden.

Je zou dan al moeten denken aan een stokje met ene plateautje er op..maar ja..wat voor stokje zou dat moeten zijn?

Erika

3

Dank je wel Chocoala,

Ik ga dan even naar de howto, ik wist niet dat het regelmatig werd vernieuwd hihi

thanks

4

Het enige wat ik kan bedenken in de trant van Erika zijn tonic-stampertjes, maar hoe je die stevig verankert aan je cupcake-bakjes krijgt.....?

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

5

Wat zijn tonic stampertjes ?

6 Laatst bewerkt door tom poes (01-07-2007 14:17)

http://www.rvdg.nl/tonicstamp.jpg

Bedenk me nu net dat je ze misschien ook op een (fondue)vork kunt prikken?

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

7

misschien aan een houten stokje cocktailprikkertjes knutselen die wat hoger uitsteken dan het stokje zelf. de prikkertjes dan in het cupcakje steken dan blijft deze een beetje op het stokje hangen.

8

Bedankt dames, ik ga het allebei proberen, k hoop dat het lukt en het resultaat post ik dan natuurlijk hier :)