Onderwerp: bekleden met botercrème
Kan ik mijn biscuit (gevuld met aardbeien / mascapone mousse) gewoon bekleden met een mooi laagje botercrème en versieren met aardbeien, of moet er nog een laagje fondant, marsepein of ganache bovenop?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » bekleden met botercrème
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Kan ik mijn biscuit (gevuld met aardbeien / mascapone mousse) gewoon bekleden met een mooi laagje botercrème en versieren met aardbeien, of moet er nog een laagje fondant, marsepein of ganache bovenop?
Tuurlijk kan dat!! Je kan zelfs je botercreme een moi kleurtje geven met wat kleurstof mocht je dat willen!!
hallo
ik ben nieuw hier ik weet niet of ik het goed doe maar goed dat merk ik vanzelf wel
ik heb van de week mijn spulletjes besteld omdat ik voor het eerst een taart ga maken.
ik heb de mix voor botercreme besteld kan ik hier overheen gewoon de marsepeine laag over heen aanbrengen.
en kan ik aan die botercreme ook nog een smaakje toevoegen.
hoop dat iemand mij kan informeren.
mvg ylonka
hallo
ik ben nieuw hier ik weet niet of ik het goed doe maar goed dat merk ik vanzelf wel
ik heb van de week mijn spulletjes besteld omdat ik voor het eerst een taart ga maken.
ik heb de mix voor botercreme besteld kan ik hier overheen gewoon de marsepeine laag over heen aanbrengen.
en kan ik aan die botercreme ook nog een smaakje toevoegen.
hoop dat iemand mij kan informeren.
mvg ylonka
ja, maar wel 10 minuten mixen en ja je kunt een smaak er aan toevoegen
Hoi,
Ik zelf smeer het niet inder het marsepein ivm smelten zeker met het warme weer.
ik doe er dan 1:1 onder , en laatst heb ik die gemaakt met patidess slagroom , je weet niet wat je meemaakt hij wordt echt lekker
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » bekleden met botercrème