1

Onderwerp: bekleden met botercrème

Kan ik mijn biscuit (gevuld met aardbeien / mascapone mousse) gewoon bekleden met een mooi laagje botercrème en versieren met aardbeien, of moet er nog een laagje fondant, marsepein of ganache bovenop?

Fond Of Cakes

2

Re: bekleden met botercrème

Tuurlijk kan dat!! Je kan zelfs je botercreme een moi kleurtje geven met wat kleurstof mocht je dat willen!!

I eat, sleep and breathe cakes!
Kijk voor mijn taarten en workshops op  www.Kataartjes.nl

3

hallo
ik ben nieuw hier ik weet niet of ik het goed doe maar goed dat merk ik vanzelf wel
ik heb van de week mijn spulletjes besteld omdat ik voor het eerst een taart ga maken.
ik heb de mix voor botercreme besteld kan ik hier overheen gewoon de marsepeine laag over heen aanbrengen.
en kan ik aan die botercreme ook nog een smaakje toevoegen.
hoop dat iemand mij kan informeren.
mvg ylonka

megamutsje schreef:

hallo
ik ben nieuw hier ik weet niet of ik het goed doe maar goed dat merk ik vanzelf wel
ik heb van de week mijn spulletjes besteld omdat ik voor het eerst een taart ga maken.
ik heb de mix voor botercreme besteld kan ik hier overheen gewoon de marsepeine laag over heen aanbrengen.
en kan ik aan die botercreme ook nog een smaakje toevoegen.
hoop dat iemand mij kan informeren.
mvg ylonka

ja, maar wel 10 minuten mixen en ja je kunt een smaak er aan toevoegen

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

5 Laatst bewerkt door monicajanneman (05-06-2010 11:45)

Hoi,

Ik zelf smeer het niet inder het marsepein ivm smelten zeker met het warme weer.
ik doe er dan 1:1 onder , en laatst heb ik die gemaakt met patidess slagroom , je weet niet wat je meemaakt hij wordt echt lekker

gr monica
En mijn website is in de lucht www.monicake.nl