1 Laatst bewerkt door Creatieve80 (17-02-2022 00:29)

Onderwerp: Ik ben nu voor twee keer terug

Goedendag allemaal

Ik ben vrouw  van  41 jaar   en heb verstandelijk beperking pdd-nos en ook dyslexie
mijn naam is Eva

Ik  heb in 2020 in  17 en 18 mei  tot  9 december 2020 een trombose been gehad kwam uit  niks  en  ik  heb mazzel gehad dat het ook zomaar weer weg is gegaan.
ik wil niemand bang maken maar trombose been  kan gevaarlijk zijn  ik heb behoorlijk geluk gehad dat ik er nog ben. Ook was ik  afhankelijk de eerste 2a 4 weken of langer . gelukkig  woonde goede vriendin en mijn jongere zus in de buurt . En ook in 2021 door coronatijd zit ik  zonder werk ik loop wel proefdagen om  te kijken of  klik  helaas nog niet geluk om iets te vind. Daar door heb ik soms wel eens moeilijk  maar ik ben doorzetter.
En  ik hou om na bioscoopfilm of na theaterstuk of toneelstuk of musical te gaan als bezoeker en ik combineer het voor de coronatijd vaak met winkel  museum en  ergens  uit eten  of creabeurs  of foodfestival  hopelijk kan ik dit straks weer doen  ;) Ook muziek en podcast en potcast en  hobbyfilmpje  ook moet ik keuze maken wat lukt dit jaar  ;)
En ik  hou ook van bakken en koken  en  daarnaast  maken ook special kaarten zelf. En  daarna ben ik ook op zoek na  nieuwe  hobby dingen aan het doen met sommige ben ik al begon met ander moet ik nog begin. Maar ik op deze site weer gekomen omdat ik  sinds 2008  en eerder al de zelfde taart maken  maar sinds 2008 of 2009  in mijn eigen apartment maken tussen al de rumtaart en ik wil dit jaar een keer iets anders maken maar ik twijfel nog wat ik wil maken in oktober  tussen ik ben op zoek                             tussen ik ga weer op zoek na dingen op bak gebied
groetjes
Eva

Ik ben Eva van 41 jaar ik heb  verstandelijk beperking pdd-nos en dyslexie
Ik heb veel hobby's naast het bakken van koekjes en cake  en taart  en nu ook al paar jaar met o.a chocolade en enz

2

Re: Ik ben nu voor twee keer terug

Hoi Eva, welkom terug! Hopelijk kan je snel weer een keer naar het theater en lekker uit eten. Veel succes met bakken!

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

3 Laatst bewerkt door Creatieve80 (17-02-2022 00:41)

Re: Ik ben nu voor twee keer terug

Pooh schreef:

Hoi Eva, welkom terug! Hopelijk kan je snel weer een keer naar het theater en lekker uit eten. Veel succes met bakken!

Bedankt  voor  u reacties
ik heb geluk gehad dat  ik op 4 december 2021 na musical One ben geweest
wel met  goede vriendin

Ik ben Eva van 41 jaar ik heb  verstandelijk beperking pdd-nos en dyslexie
Ik heb veel hobby's naast het bakken van koekjes en cake  en taart  en nu ook al paar jaar met o.a chocolade en enz