1

Onderwerp: Even voorstellen

Hallo!

Mijn naam is Eva. Ik ben 34 jaar en ik heb meer hobbies dan dat ik tijd heb. Naast het bakken van taarten en koekjes heb ik namelijk nog veel meer hobbies: canicrossen en survivalruns met m'n honden, paardrijden, tuinieren, fotograferen, wandelen, koken, etc. In het dagelijks leven ben ik werkzaam bij een overheidsorganisatie als milieukundig ingenieur waar ik adviseer op vergunningverlening op het gebied van milieu. Het creatieve in mij kan ik dus alleen in mijn eigen tijd kwijt.

Jaren geleden vond ik vooral het bakken van taarten die bekleed worden met fondant leuk. De smaak van dit soort taarten is alleen altijd vrijwel hetzelfde en vooral heel erg zoet en zwaar. Inmiddels bak ik vooral allemaal verschillende taarten en cakes, van simpel tot ingewikkeld. Zo heb ik vandaag een Golden Butter Cake with Pink Sea Salt Caramel and Honeycomb gemaakt. Deze zal ik in een ander topic laten zien.

Groeten,

Eva

2

Re: Even voorstellen

hoi Eva,
welkom op het super gezellige forum, heb net al gereageerd op je taart, die ziet er strak en heerlijk uit.

groetjes Vonn

Help mijn vrouw heeft een hobby

3

Re: Even voorstellen

Welkom op het forum en wat leuk hoeveel hobby's jij hebt!!! :lol:

klinkt heerlijk de taart die je gemaakt hebt en ga gauw kijken, we kunnen vast veel van je leren dus dat is leuk :thumb:

heel veel bak en lees plezier hier in elk geval!