1

Onderwerp: geen emails meer op abonnementen

Ik krijg sinds kort geen opvolg emails meer op onderwerpen waar ik me op heb geabonneerd of op een topic waar ik op gereageerd heb.
Als ik dan naar het het topic ga kijken staat er toch ''Afmelden'' dus op zich zou ik deze toch wel moeten krijgen gok ik.

Hebben meer mensen dit voor of al eens voorgehad?

2

Re: geen emails meer op abonnementen

Het is me nog niet eerder opgevallen, maar ik ga het voor je testen.
Misschien gaat er inderdaad wat mis.

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

3

Re: geen emails meer op abonnementen

Ik kreeg de e-mail netjes in mijn inbox, ik neem aan dat het dan wel werkt. Zou het kunnen dat ze bij jou plots in je spam terecht komen?

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

4

Re: geen emails meer op abonnementen

Zelfs deze antwoorden heb ik niet gekregen ook al stond het vinkje aan om de antwoorden te krijgen.
Ze zitten dus ook niet in mijn spam. of dat ik ze per ongeluk laat archiveren.
Heb ook mijn zomeruur al afgevinkt want dacht dat het miischien daar aan zou liggen.
Ik weet ook niet wanneer het zou begonnen zijn want heb een tijdje hier minder op het forum geweest.

5

Re: geen emails meer op abonnementen

Heb ik ook.
Als ik abboneer op n onderwerp, dus aanvink dat ik mail wil bij reactie, krijg ik deze niet..

6

Re: geen emails meer op abonnementen

Ik heb gemerkt (bij vragen rondom registraties) dat hotmail.com en hotmail.nl automatische mail vanaf het forum blokkeren. Dan komt het dus niet eens meer tot je ongewenste mail. Helaas reiken mijn mijn mogelijkheden niet (meer) zover om daar wat aan te kunnen doen. Het uit laten zoeken kost geld; op zich zou dat dan wel weer moeten kunnen, maar dan moet ik eerst even tijd zien te vinden om dat op gang te helpen. Hopelijk wordt vervolgd. En tot die tijd: alvast bedankt voor het geduld.

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

7

Re: geen emails meer op abonnementen

Er is een tijd geleden ook een update van mijn hotmail geweest dus kan zijn dat ik dat sinds toen heb.
Spijtig maar het is dan voorlopig zoals het is he. Moet ik maar gewoon wat vaker komen lezen.