1

Onderwerp: Weer vraag voor die diepvriestrol...

Nu slim geweest en gezegd dat ik m alleen maak als ze een Elsa barbie aanleverden haha  O-)
Et voila! Simpel maar leuk. Vond het jammer dat de pop geen 'echte' Elsa was, maar ja, niet mijn keuze...

http://www.mijnalbum.nl/Grotefoto-PNCJZZ64.jpg

Bak me dan als je kan!

2

Re: Weer vraag voor die diepvriestrol...

Mooi! :thumb:

Haast is enkel goed als je vliegen vangt.

3

Re: Weer vraag voor die diepvriestrol...

Hij is mooi gemaakt...en de naam "diepvriestrol" vind ik toch wel beetje bruut voor dit mooie disneyfiguur  :lol: ...zeker zoals jij hem gemaakt hebt, is het toch echt geen trol meer, maar een heuse Elsa.

Het is zoals het is en dat is goed zo.
Bianca's bakery

4

Re: Weer vraag voor die diepvriestrol...

Ik vind haar er prachtig uitzien

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

5

Re: Weer vraag voor die diepvriestrol...

Bianca1969 schreef:

Hij is mooi gemaakt...en de naam "diepvriestrol" vind ik toch wel beetje bruut voor dit mooie disneyfiguur  :lol: ...zeker zoals jij hem gemaakt hebt, is het toch echt geen trol meer, maar een heuse Elsa.

hihi dankjewel! Ja, de vorige Frozen Elsa taart die ik ging maken moest met een geboetseerde Elsa. Dit lukte voor geen meter, dus ik heb haar vanaf toen die naam gegeven hahaha. Vandaar de titel :-D

Bak me dan als je kan!

6

Re: Weer vraag voor die diepvriestrol...

Dank allemaal! <3

Bak me dan als je kan!

7

Re: Weer vraag voor die diepvriestrol...

Geweldig mooi en ben het eens met Bianca want ook je vorige Elsa vond ik super knap en mooi gemaakt hoor :thumb: