1

Onderwerp: Bouwhuis of Cake of art voor de aanschaf van een foodprinter?

Ik wil een foodprinter gaan bestellen, maar vraag mij af waar ik die het best kan bestellen?
Bij Bouwhuis of Cake of art?
Bij Bouwhuis zijn ze nu in de aanbieding voor € 179,- maar voor hetzelfde geld koop ik er een bij Cake of Art en dan krijg ik er nog een set ouwel sheet en frosty sheets bij. Scheelt toch weer bijna € 40,-
Iemand ervaring?

Re: Bouwhuis of Cake of art voor de aanschaf van een foodprinter?

Bouwhuis, super goede cartridges en service is top.

Groetjes Kirsten

3

Re: Bouwhuis of Cake of art voor de aanschaf van een foodprinter?

Bouwhuis! Hun inkt droogt NIET uit......... waar je volgens mij bij CakeArt regelmatig móet printen, is die noodzaak er bij Bouwhuis dus niet.....

Ik print behoorlijk veel/vaak en alleen met inkt en printer van Bouwhuis.

4

Re: Bouwhuis of Cake of art voor de aanschaf van een foodprinter?

Maar kun je dan niet gewoon bij Bouwhuis de inkt kopen, als je een printer bij cake art hebt gekocht?

--------------------------------------------------------
Wie ben ik om aan mezelf te twijfelen. (Loesje)

Re: Bouwhuis of Cake of art voor de aanschaf van een foodprinter?

Waarom bij verschillende zaken je spullen kopen, lijkt me niet altijd voordeliger en ik denk niet dat je op garantie hoeft te rekenen wanneer je bouwhuis inkt in je cake-art printer stopt en je krijgt onverhoopt problemen.

Groetjes Kirsten

6

Re: Bouwhuis of Cake of art voor de aanschaf van een foodprinter?

Het merk van de printer zal toch niet "bouwhuis" of "cake art" zijn? Dus dat heeft toch niks met elkaar te maken? Je koopt een (canon?) printer en daar stop je inkt in die bedoeld is voor dat model...

--------------------------------------------------------
Wie ben ik om aan mezelf te twijfelen. (Loesje)

7

Re: Bouwhuis of Cake of art voor de aanschaf van een foodprinter?

En daar gáát je garantie.......... je krijgt geen garantie als je je spullen bij verschillende zaken koopt. Vind ik ook wel wat waard.

Ik ben dan ook zeer tevreden over de printer, de inkt én de service van/bij Bouwhuis!  :thumb:  :thumb:  :thumb:

8 Laatst bewerkt door Tigrasas (23-06-2015 19:31)

Re: Bouwhuis of Cake of art voor de aanschaf van een foodprinter?

De printer lekker bij de media markt kopen, is veel goedkoper, en ik print al jaaaaaaaren met de inktvan cake art, werkt prima en ik print niet wekelijks hoor! De printers van Bouwhuis zijn gewoon normale printers hoor, die je overal  kunt kopen, niets speciaals aan en garantie heb je op het merk en niet perse bij een winkel.
Oh, en voor het geval ik het halve forum over mij heen krijg, de printers van Canon worden NIET getest in de fabriek, dus zijn schoon

Ik kocht die van mij bij de mediamarkt voor 79 euro, verkocht via marktplaats de bijgeleverde inktcartridges voor 35 euro dus tja.....is maar net hoeveel je te veel wilt betalen he

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

9

Re: Bouwhuis of Cake of art voor de aanschaf van een foodprinter?

annick67 schreef:

En daar gáát je garantie.......... je krijgt geen garantie als je je spullen bij verschillende zaken koopt. Vind ik ook wel wat waard.

Ik ben dan ook zeer tevreden over de printer, de inkt én de service van/bij Bouwhuis!  :thumb:  :thumb:  :thumb:

Wat een onzin, als ik een wasmachine koop bij de ene winkel en het wasmiddel ergens anders, hou ik gewoon recht op mijn Garantie hoor...is echt onzin

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

10

Re: Bouwhuis of Cake of art voor de aanschaf van een foodprinter?

Tigrasas schreef:
annick67 schreef:

En daar gáát je garantie.......... je krijgt geen garantie als je je spullen bij verschillende zaken koopt. Vind ik ook wel wat waard.

Ik ben dan ook zeer tevreden over de printer, de inkt én de service van/bij Bouwhuis!  :thumb:  :thumb:  :thumb:

Wat een onzin, als ik een wasmachine koop bij de ene winkel en het wasmiddel ergens anders, hou ik gewoon recht op mijn Garantie hoor...is echt onzin

Whatever....... ik weet anders. Wat jij betitelt als 'onzin' is het niet, maar goed, wat jij wil.......

11

Re: Bouwhuis of Cake of art voor de aanschaf van een foodprinter?

voordat ik mijn printer kocht heb ik contact gezocht met Canon hierover, het is dus niet wat IK wil, maar wat Canon mij heeft bevestigd.
Jammer van het sarcastische toontje in jouw berichtje, dat van mij was wel serieus

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

12

Re: Bouwhuis of Cake of art voor de aanschaf van een foodprinter?

Dames........... graag een beetje lief naar elkaar  :)

13 Laatst bewerkt door Tigrasas (24-06-2015 22:21)

Re: Bouwhuis of Cake of art voor de aanschaf van een foodprinter?

ik was toch lief?  :o
Ik vind een reactie met "whatever" wat in het engels zoveel betekent van "je zeurt maar een eind of zo"....nou niet echt aardig eerlijk gezegd maar oke, prima zo

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

14

Re: Bouwhuis of Cake of art voor de aanschaf van een foodprinter?

Karin09 schreef:

Dames........... graag een beetje lief naar elkaar  :)

Huh? Ik zie/lees niks sarcastisch in mijn bericht. Ik geef simpelweg mijn ervaring(en) aan. De aanname dat ik niet 'lief' zou doen, is dan ook niet helemaal correct....... ;-)

Maar goed...... ik denk er het mijne van.

Fijne avond nog verder!

15 Laatst bewerkt door annick67 (24-06-2015 22:36)

Re: Bouwhuis of Cake of art voor de aanschaf van een foodprinter?

Tigrasas schreef:

ik was toch lief?  :o
Ik vind een reactie met "whatever" wat in het engels zoveel betekent van "je zeurt maar een eind of zo"....nou niet echt aardig eerlijk gezegd maar oke, prima zo

Whatever heeft een véél bredere reikwijdte dan datgene waar jij op doelt. Foute aanname dus..... :)

Nu ga ik weg uit dit topic, ik denk dat ik nog beter tegen een muur iets kan zeggen...... (ja, dat was dan weer wel licht sarcastisch, aangezien er foute aannames worden gedaan..... :) ).

16

Re: Bouwhuis of Cake of art voor de aanschaf van een foodprinter?

Bedankt lieve mensen voor de tips.
Heb inmiddels mijn foodprinter bij Bouwhuis aangeschaft en binnen
De eerste afdruk is een feit en ben zeer tevreden!

17

Re: Bouwhuis of Cake of art voor de aanschaf van een foodprinter?

Anika1979 schreef:

Bedankt lieve mensen voor de tips.
Heb inmiddels mijn foodprinter bij Bouwhuis aangeschaft en binnen
De eerste afdruk is een feit en ben zeer tevreden!

Superleuk voor je! Hebben ze je ook de meest optimale instellingen doorgegeven? Of wellicht is dat voor de huidige foodprinters weer anders (ik heb de Canon MG5350)......

Heel veel plezier in elk geval!

18 Laatst bewerkt door Tigrasas (26-06-2015 11:15)

Re: Bouwhuis of Cake of art voor de aanschaf van een foodprinter?

annick67 schreef:
Tigrasas schreef:

ik was toch lief?  :o
Ik vind een reactie met "whatever" wat in het engels zoveel betekent van "je zeurt maar een eind of zo"....nou niet echt aardig eerlijk gezegd maar oke, prima zo

Whatever heeft een véél bredere reikwijdte dan datgene waar jij op doelt. Foute aanname dus..... :)

Nu ga ik weg uit dit topic, ik denk dat ik nog beter tegen een muur iets kan zeggen...... (ja, dat was dan weer wel licht sarcastisch, aangezien er foute aannames worden gedaan..... :) ).

Ja, dat klopt, er worden inderdaad foute aannames gedaan hier .
Er bestaan geen foodprinters, dit zijn gewone printers die je overal kunt kopen maar waar je eetbare inkt in gebruikt. Zij die dit verkopen als zijnde foodprinter zijn over het algemeen 40% duurder dan de gewone winkels, vandaar mijn tip. Dit staat overigens los van de garantie, maar ben er nu wel klaar mee...

Anika, veel printplezier met je printer, je kunt echt vreselijk veel creatieve dingen maken met de printjes!

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda