1 Laatst bewerkt door manonetje (25-01-2015 20:19)

Onderwerp: Keukenmachine

Er zijn al veel topic's over maar ik open er toch één.
Mijn handmixer is vorige week kapot gegaan en het is nu dus echt tijd voor een automatische mixer.
Ik heb deze week heel wat keukenmachines op internet gezien en weet nu echt niet meer welke goed en welke beter is.
Mijn keuze ging eerst naar de Bosch MUM 52110 maar na veder zoeken heb ik nu een apparaat gevonden met 1000W en een 5 Liter kom.
De Tristar MX 4162 http://www.keukenmachineshop.nl/product … informatie
Iemand ervaringen met deze apparaten of andere goede tips?
Mijn budget is tot de 150/170 euro.
.

Re: Keukenmachine

Bij de AH is er nu (naja, morgen dan) eentje in de aanbieding! Misschien is dat wat?
Ik heb de vorige gekocht, dat was de AEG, maar die was wel wat prijziger. Ben er erg blij mee.

3

Re: Keukenmachine

Zelf ben ik geen fan van tristar, en eerlijk gezegd vind ik deze ook niet zo mooi... sorry
Momenteel (vanaf woensdag) is de Kenwood Patissier in de aanbieding bij de makro, zelf heb ik die al 7 jaar, en gebruik hem zeer intensief dus kan hem echt aanbevelen.

Doe waar je van houdt, en je zult houden van wat je doet!
Groetjes, Ienke

4

Re: Keukenmachine

Sita schreef:

Zelf ben ik geen fan van tristar, en eerlijk gezegd vind ik deze ook niet zo mooi... sorry
Momenteel (vanaf woensdag) is de Kenwood Patissier in de aanbieding bij de makro, zelf heb ik die al 7 jaar, en gebruik hem zeer intensief dus kan hem echt aanbevelen.

maakt deze veel herrie?

Zelf heb ik een machine waar je de hele straat wakker mee houd, dus vind deze wel erg mooi als die wat minder geluid maakt :lol:

5

Re: Keukenmachine

Sorry Baklataart, zie je vraag nu pas. Nee, dat valt wel mee, als je de keukendeur dicht hebt, hoor je hem in de kamer ernaast niet.

Doe waar je van houdt, en je zult houden van wat je doet!
Groetjes, Ienke

6

Re: Keukenmachine

Sita schreef:

Sorry Baklataart, zie je vraag nu pas. Nee, dat valt wel mee, als je de keukendeur dicht hebt, hoor je hem in de kamer ernaast niet.

dank je wel ik heb er inmiddels een :D

7 Laatst bewerkt door astap79 (12-03-2015 09:35)

Re: Keukenmachine

Hallo,

Ik vroeg me af of je nu moet letten op de hoeveelheid watt, is het nu hoe meer watt hoe beter?
Ik heb een 2dehands Tristar keukenmachine gekocht zoals deze:

http://s17.postimg.org/4hapo39ez/337871_1.jpg

maar ik merk nu na een paar keer gebruiken en aantal keren lang mixen dat hij in de hoogste snelheid een raar hard geluid gaat maken, het klinkt niet goed.
Nu vind ik de Kenwood Patissier een erg mooie mixer en is op moment voor 139 euro ( wat nog te doen is ) Een Kitchenaid is natuurlijk nog mooier hahaha, helaas niet te betalen.
De kenwood is 400 watt en de tristar 600, zegt dat nog iets over welke beter is?

Groetjes Astrid.