1

Onderwerp: Help!! Ik doe blijkbaar steeds iets fout bij foto's plaatsen

Ik heb het precies volgens de how-to gedaan [img]dan de link, gekopieerd van de adresbalk en tot slot[/img]
Wat doe ik verkeerd??

2

Re: Help!! Ik doe blijkbaar steeds iets fout bij foto's plaatsen

[MOVE] -> over de site

3

Re: Help!! Ik doe blijkbaar steeds iets fout bij foto's plaatsen

Je moet niet de link uit je adresbalk kopieren, je moet de link naar je foto kopieren.

Kijk eens in dit topic van jou: http://forum.deleukstetaarten.nl/viewto … ?id=242265 en de foto's die anderen voor je zichtbaar hebben gemaakt........als je dat citeert kun je zien hoe de link naar de foto eruit moet zien.

Als je een foto zichtbaar wilt hebben moet wat er tussen de [ img ] staat altijd eindigen op jpg of jpeg.

Re: Help!! Ik doe blijkbaar steeds iets fout bij foto's plaatsen

Oke, beetje hulp stap voor stap:

Wanneer je je foto's hebt toegevoegd aan Mijnalbum.nl kun je ze in je album bekijken.
In dat scherm staan aan de linkerkant een aantal regeltjes en een 4 tal blauwe vakjes. (facebook, twitter, link naar foto / album en deel album via email)

Als je hier een bericht maakt en je wil wat foto's van het album toevoegen heb je het vakje Link naar foto / album nodig. Wanneer je op dit vakje klikt opent een nieuw schermpje met een 5tal regels. Voor een forum heb je de link nodig die begint met [ img ] , dus de 2e regel. Klik op de knop kopieren, die achter [ img ] www . etcetc [ /img ]staat en plak het daarna in je topic op het forum. Bij meerdere foto's iedere keer de bovenstaande handeling doen.

Om te kijken of het gelukt is kan je op de knop Voorbeeld klikken om te zien of ze er goed in staan.

Succes!!

Groetjes Kirsten

5

Re: Help!! Ik doe blijkbaar steeds iets fout bij foto's plaatsen

De omschrijving is echt heel duidelijk, maar waarom krijg ik steeds de melding dat ik het bericht niet kan plaatsen omdat ik maar 1 link mag gebruiken??

Re: Help!! Ik doe blijkbaar steeds iets fout bij foto's plaatsen

Bij je eerste keer foto's plaatsen mag je volgens mij maar 1 foto plaatsen, in de berichten erna mag je meerdere foto's plaatsen.... :thumb:

Groetjes Kirsten

7

Re: Help!! Ik doe blijkbaar steeds iets fout bij foto's plaatsen

Pas als je 5 berichten hebt geplaatst mag je meerdere foto's in 1 topic showen ;)

8 Laatst bewerkt door Claartje_W (16-03-2015 11:34)

Re: Help!! Ik doe blijkbaar steeds iets fout bij foto's plaatsen

Ik had dat ook bij mijn letterdiploma taart. Ik heb toen een stukje wat tussen stond weggehaald( of beter gezegd alles van t/m en toen ik hem wel plaatsen, het ware erg klein. Wellicht omdat ik hem met mijn iPhone had genomen.
Had hem overigens niet vanaf "mijn album" oid geplaatst maar rechtstreeks vanaf mijn pc.

Misschien helpen mijn ervaringen je verder.

Re: Help!! Ik doe blijkbaar steeds iets fout bij foto's plaatsen

Help! Het lukt me niet om foto's bij mijn bericht toe te voegen.

Ik heb de foto's op mijn laptop staan, maar als ik ze upload vanaf mijn laptop, komt er te staan dat er maar 1 foto mag.
Ook als ik maar één foto in het bericht zet!

10

Re: Help!! Ik doe blijkbaar steeds iets fout bij foto's plaatsen

Pas als je 5 berichten hebt geplaatst kun je in 1 bericht meerdere foto's plaatsen...........

Maar het bericht waarin je ze wilde plaatsen heb ik verwijderd: gezien de voorwaarden van de rubriek V&A 2e kans mag je namelijk nog niet via ons forum spullen te koop aanbieden.