226

Re: lijst met vullingen die je kunt invriezen

Als je iets in een taart kan invriezen, kan je het toch ook los invriezen? Ik doel in dit geval op de After Eight vulling. Deze heb ik ingevroren (los) en vervolgens laten ontdooien in de koelkast. Ik vraag me alleen af hoe lang je het dan nog kan bewaren/gebruiken? De smaak na het ontdooien was trouwens prima en ook de substantie zag er nog goed uit.

227

Re: lijst met vullingen die je kunt invriezen

Als je iets in een taart kan invriezen, kan je het toch ook los invriezen? Ik doel in dit geval op de After Eight vulling. Deze heb ik ingevroren (los) en vervolgens laten ontdooien in de koelkast. Ik vraag me alleen af hoe lang je het dan nog kan bewaren/gebruiken? De smaak na het ontdooien was trouwens prima en ook de substantie zag er nog goed uit.

228

Re: lijst met vullingen die je kunt invriezen

ik lees op verschillende andere forums dat je mousse en vullingen die je op basis van slagroom maakt niet kunt invriezen... wat is jullie ervaring??

wat zijn trouwens de lekkerste vullingen zonder slagroom?? want ik moet voor volgende week een taart maken maar die m oet ik op donderdag al maken terwijl hij pas voor zondag is... wat is jullie advies?

229

Re: lijst met vullingen die je kunt invriezen

Hai,

Ik heb roomkaasvulling gemaakt van roomboter, roomkaas, poedersuiker en vanillearoma.
Weet iemand of ik dit kan invriezen?

Groetjes joyce

230

Re: lijst met vullingen die je kunt invriezen

Handig deze lijst! Ik had wel een vraagje.... ik heb hier tompoezenroom staan die bijna over de datum is. (volgende maand) Kan ik de room ook in porties invriezen zodat ik als ik het nodig heb ze kan ontdooien en ik geen room verspil? Ik zie hier enkel invriezen met de taart.

alvast bedankt.

231

Re: lijst met vullingen die je kunt invriezen

@ Sama. Dat kan prima doe ik zelf ook en het blijft even lekker.

Groetjes Brenda

232

Re: lijst met vullingen die je kunt invriezen

Hoi, even een vraagje! Als ik een taart met roomkaas-slagroomvulling wil invriezen, kan dat dan? Omdat je schrijft dat je deze na invriezen moet opkloppen ;-) lukt niet echt als hij al in de taart zit natuurlijk! En de mokkavulling, kan die in de taart ingevroren worden?? Groetjes

233

Re: lijst met vullingen die je kunt invriezen

Weet iemand of de Witte-chocolade-yoghurtvulling uit de receptenlijst van dit forum in te vriezen is? (ik heb geloof ik dit hele topic doorgespit, maar kom m niet tegen...)

234

Re: lijst met vullingen die je kunt invriezen

Enchanted cream kan ook worden ingevroren.

In een taart, als vulling, en los. 

Ikzelf heb het geprobeerd met een portie naturel en met een portie mokka enchanted cream.

235

Re: lijst met vullingen die je kunt invriezen

hi kan je sinaasappel mousse ook invriezen ik denk van wel maar even zeker weten ;)

236

Re: lijst met vullingen die je kunt invriezen

Wat een mooie lijst. Ik ga morgen maar is bezig met bakken. Krijg er nu al honger van!