1

Onderwerp: tips voor keukenmachine

Hallo,

Ik bak lang niet zo vaak taarten als de meeste hier op het forum, maar wil graag een keukenmachine. Alleen vind ik het te duur, wanneer je kijkt naar hoe vaak ik bak.
Nu heb ik bij de karwei een goedkope machine gezien van het merk nordland. Het heeft een vermogen van 600 watt.
Mijn vraag is nu of iemand ervaring heeft met dik merk en op welke specificaties ik moet letten als ik een machine koop.

Ik zie uit naar jullie reacties.

Groetjes Amber

Drie keer links is ook rechts;-)

2

Re: tips voor keukenmachine

Ik heb deze machine. Heb hem gekocht omdat ik eerst wilde testen wat ik extra wilde op een keukenmachine.
Mar hij bevalt me heel goed. Vind wel dat ie beetje herrie maakt. Maar dat maakt mijn handmachine ook.

Verder doet ie gewoon super zijn werk. Ik maak er hele bakken botercreme en icing mee.
Heb er toevallig afgelopen week ook 1 portie deeg in gemaakt voor koekjes. En dat ging eigenlijk heel erg soepel.

Dus om mee te beginnen vind ik het zeker een goede machine. Dan kan je wel kijken hoeveel je hem gaat gebruiken en wat je misschien anders zou willen op een duurdere machine.

Re: tips voor keukenmachine

Hoi Milis, Annette,

Is jouw mixer zwart of wit? In het krantje staat een andere dan bij ons bij de Karwei. Wat is het typenummer? Ik heb nu een witte. Lijkt wel een beetje op een Hobart. Ook deze maakt wel veel geluid. Die van mij was wel mega in de aanbieding. Van 79 voor 51,36. Daar ging met de 20% kortingscoupon nog eens 10,00 euro vanaf. Hij was 41 euro.

Ik hoor graag van je.

Gr,
Wendy

4

Re: tips voor keukenmachine

Ik heb een bomann. Hij maakt wel lawaai maar is echt een topding. 1200 watt

En 89 euro ;) op internet

5

Re: tips voor keukenmachine

Hallo wendyrondhuis.

Beetje late reactie, sorry :o . Maar hij is inderdaad wit en ik heb hem ook gekocht met die coupon. Ik weet niet of hij er nog is of iets dergelijks. Ik heb hem pas 1x gebruikt, maar was er heel tevreden over.

Groetjes Amber

Drie keer links is ook rechts;-)

Re: tips voor keukenmachine

Ambipur schreef:

Hallo wendyrondhuis.

Beetje late reactie, sorry :o . Maar hij is inderdaad wit en ik heb hem ook gekocht met die coupon. Ik weet niet of hij er nog is of iets dergelijks. Ik heb hem pas 1x gebruikt, maar was er heel tevreden over.

Groetjes Amber

Hi Ambipur,

Ik heb hem ook met een bon gekocht. Hij was al in de aanbieding en met nog 20% korting heb ik maar ca 41,- betaald. Hij doet het prima! Ik gebruik hem heeeeeel veel.

Bedankt voor je reactie.

7

Re: tips voor keukenmachine

ik weet niet of je er al één hebt gekocht, maar ik heb er eentje van Bosch. de Bosch MFQ 3560. hij kost rond de 50 euro en werkt heel goed. heb hem bij mediamarkt gekocht maar als je googelt vind je meer winkels die hem verkopen.