26

Re: Topic pleite

Pandora schreef:

Er is gelukkig helemaal niks verdwenen. :) Alleen bij "nieuwe berichten" verdwijnt het regelmatig, waardoor men er niet op kan reageren. :s

Het feit dat iets niet meer bij de nieuwe berichten staat maakt niet of mensen wel of neit reageren, hoor :)

Persoonlijk ga ik gewoon de verschillende fora af om te zien of er iets interessants bij zit :Y

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

27

Re: Topic pleite

Pandora schreef:

@ Annataart Hmmmm.....vreemd. :think: Dus niemand van de admin haalt de nieuwe berichten weg (leegt het/opschonen), maar gebeurd wel regelmatig dat er i.p.v. bijv. 10 pagina's ineens nog maar 1 staat. Waardoor je "nieuwe of pas geplaatste" topic weg is, maar nog wel bij "mijn berichten" te zien is. :/

Nee dat legen hoeven we niet te doen, daar zouden we een dagtaak aan hebben. Ik zie mezelf al een wekker zetten voor de night shift, gelukkig niet zeg! :lol:

De 'nieuwe berichten' lijst waar jij het over hebt is ook voor iedereen anders. Net wanneer je voor het laatst op het forum bent geweest. Dus misschien is de lijst bij jou weer leeg, maar een anders heeft 7 pagina's door te spitten omdat ze een dagje niet gekeken hebben. Zij krijgen je topic dus gewoon te zien als nieuw topic.

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

28

Re: Topic pleite

Pooh schreef:
Pandora schreef:

@ Annataart Hmmmm.....vreemd. :think: Dus niemand van de admin haalt de nieuwe berichten weg (leegt het/opschonen), maar gebeurd wel regelmatig dat er i.p.v. bijv. 10 pagina's ineens nog maar 1 staat. Waardoor je "nieuwe of pas geplaatste" topic weg is, maar nog wel bij "mijn berichten" te zien is. :/

Nee dat legen hoeven we niet te doen, daar zouden we een dagtaak aan hebben. Ik zie mezelf al een wekker zetten voor de night shift, gelukkig niet zeg! :lol:

De 'nieuwe berichten' lijst waar jij het over hebt is ook voor iedereen anders. Net wanneer je voor het laatst op het forum bent geweest. Dus misschien is de lijst bij jou weer leeg, maar een anders heeft 7 pagina's door te spitten omdat ze een dagje niet gekeken hebben. Zij krijgen je topic dus gewoon te zien als nieuw topic.

Ooooo ok nu snap ik het. :Y Ik dacht dat het voor iedereen hetzelfde was, dus niet. Ik ben helaas lichtblond geboren en donkerder geworden met de jaren. Maar ben dat domme helaas niet kwijtgeraakt. :lol:  :lol: Bedankt voor de uitleg. :Y Ik weet natuurlijk niet hoe zo'n forum in z'n werk gaat.

29

Re: Topic pleite

Oh gelukkig dat het lampje nou aangaat, haha! Je bent nooit te oud om te leren, de aanhouder wint etc.
:thumb:

30

Re: Topic pleite

Erg blij dat je 'm vat! Ik kon me helemaal voorstellen hoe frustrerend het was, zeker met al die mensen die je niet leken te begrijpen...

Dat moet een opluchting zijn, zeg! :lol:

31

Re: Topic pleite

Yeah! :D

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

32

Re: Topic pleite

Yes!!!
Vond het trouwens wel een leuk topic  ;)
Al stond een 1 van de eerst berichten al dat de lijst voor iedereen anders is  ;) .

33

Re: Topic pleite

Jaaaaa, hahaha, gelukt! Het kwartje is gevallen. Wat kan schriftelijk uitleggen dan toch moeilijk zijn, hahaha. Maar gelukkig, toch nog gelukt. Typisch gevalletje Babylonische spraakverwarring :lol: !

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

34

Re: Topic pleite

:lol:  :lol:  :lol: Zo zie je maar weer hoe moeilijk het op schrift kan zijn..... Tja, ik dacht echt dat de "nieuwe berichten op den duur bij iedereen tegelijk verdween/vernieuwde. :o

Allen nogmaals bedankt!!!! :Y  En prettige kerstdagen, geniet van elkaar!!!  :)  ;)

35

Re: Topic pleite

:thumb:

36 Laatst bewerkt door peks74 (24-12-2012 10:07)

Re: Topic pleite

Ik zie dat ondertussen het kwartje is gevallen  :D

37

Re: Topic pleite

peks74 schreef:

Ik zie dat ondertussen het kwartje is gevallen  :D

Was een hele portomonnee geloof ik  :lol:

Kom je gezellig op m'n facebook gluren? www.facebook.com/mondvoltaart

38

Re: Topic pleite

Dat kun je wel zeggen.... LOL :lol:

39

Re: Topic pleite

Spam gemeld

"Creatieve mensen hebben geen rommel. Ze hebben overal ideeën liggen"

40

Re: Topic pleite

Gemeld

Kom je gezellig op m'n facebook gluren? www.facebook.com/mondvoltaart

41

Re: Topic pleite

Dit wordt weer een lange dag voor Marianne en consorten.....
Jammer dat de spam oplossing niet waterdicht is :-(

Kom je gezellig op m'n facebook gluren? www.facebook.com/mondvoltaart

42

Re: Topic pleite

Met honderden spamregistraties per dag klaag ik niet als maar eentje er per ongeluk tussendoor glipt. Ik ben wel gelijk wakker.

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

43

Re: Topic pleite

Ik sluit me bij Pooh aan. Heb er net 276 verwijderd, moet er niet aan denken dat die allemaal zouden kunnen posten :S

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

44

Re: Topic pleite

Bedoel ook jammer voor jullie hoor. Maar het is dus wel effectief begrijp ik.

Kom je gezellig op m'n facebook gluren? www.facebook.com/mondvoltaart

45

Re: Topic pleite

Het is zeker effectief. Nu alleen nog efficiënt. :)
Daar kunnen jullie weer bij helpen, we werken er hard aan!

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com