1

Onderwerp: taartenparade specificeren

Hallo medeforumers..

Inmiddels ben ik een poosje op het forum actief, en k vind het een erg leuke site. Net als jullie trouwens, anders kwamen we elkaar hier niet tegen... :)
Wat ik alleen erg jammer en lastig vind is dat de tekst in het onderwerp vaak zo algemeen is, dat er geen zoekfunctie op los te laten is.
Ik weet niet of jullie dit ook zo ervaren?
Zo ja, is het een idee om in het onderwerp echt datgene te zetten waar het over gaat? Met name de taartenparade. Benoem in het onderwerp wat voor taart je gemaakt hebt. K3, rozen, koeien, whatever....
Ben benieuwd...

begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach...
want wie vrolijk is in de morgen, die lacht de hele dag!

2

Re: taartenparade specificeren

ik vind vaak ook dat ik met de zoekfunctie niet ver kom :(

3

Re: taartenparade specificeren

Klopt , dat heb ik bijv ook met de bruids en stapel taarten parade.
Ik zoek enkel bruids voorbeelden en moet dan 600 pagina's doorspitten waarvan veel niet duidelijk is wat het is, zonder het topic te openen.

Er zou bijv ook een functie mogen komen dat je een topic wat je intressant vind in een mapje voor jouw komt.
bijv een bladwijzer ofzo dankan je je ideen die je leuk vind makkelijk terugvinden.

4

Re: taartenparade specificeren

Ik vind het een heel goed idee als het onderwerp in de titel komt.  :thumb: Dat is wel aan de topstarter zelf om te doen. Topics zijn dan makkelijker te vinden.
Alleen een topic als 'Bumba' zal waarschijnlijk minder kijkers trekken dan 'móet je zien, zo gaaf'. Dus of iedereen het een goed idee vindt?

Er komt geen 'favorieten' functie, een browser geeft al genoeg mogelijkheden om een topic op te slaan als bladwijzer of favoriet.

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

5

Re: taartenparade specificeren

Pooh schreef:

Alleen een topic als 'Bumba' zal waarschijnlijk minder kijkers trekken dan 'móet je zien, zo gaaf'. Dus of iedereen het een goed idee vindt?

Misschien kan iedereen dan wel ervoor zorgen dat als het dan niet in de titel staat, het onderwerp minimaal in het topic zelf staat. Als iedereen daar nou mee begint, zijn we al een heel eind op weg :)

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag