1

Onderwerp: taartenparade opsplitsen ?

Zou het niet kunnen om de taartenparade in verschillende onderwerpen op te splitsen zoals kerst, huwlijk, kinder....
Dat maakt het al iets overzichtelijker en beter te volgen want tegenwoordig staat een taart er soms pas op en schiet weer helemaal naar zoveel pagina's weg en anders om.

Ik kan dat niet meer volgen wat ik wel en niet gezien heb dikwijls en dat is al iets eenvoudiger dan het met kleine thumbnails (wat het wel handiger zou maken maar wat iets moeilijker realiseerbaar is)

Je hebt wel de galerie maar dat is niet echt hetzelfde.

Het was maar een bedenksel :)

2

Re: taartenparade opsplitsen ?

Volgens mij was Marianne daar al iets mee aan het doen. Er is ergens op deze site al een topic daarover. Mag je lekker zelf zoeken :P

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

3

Re: taartenparade opsplitsen ?

Ik denk dat Yvette het over dit topic heeft ;)

4

Re: taartenparade opsplitsen ?

Ik ken dat topic maar daar gaat het meer over effectief de fotootjes uploaden op dit forum en dan is het moeilijker, duurder en zo.
Ik bedoel gewoon (nu ja, gewoon ;) ) een onderverdeling onder het kopje taartenparade (zoals gebeurde met taarten bakken en decoreren bijvoorbeeld.(dat nu onderverdeeld is in 5)
Het grote werk is dan natuurlijk ook heel die parade opnieuw te moeten verplaatsen (zoals eerder met de koekjes en cakejes)

kindertaarten, barbietaarten, geboortetaarten, kerstmis, pasen, bruidstaarten, volwassen verjaardag bijvoorbeeld.

5

Re: taartenparade opsplitsen ?

Euhm nee, volgens mij begon dat topic met precies dezelfde vraag: het opsplitsen van de Taarten Parade. Mijn antwoord aan het einde over uploaden sloeg op het verschil tussen de wijze van Cake Central en DeLeuksteTaarten.nl; niet echt veel moeilijker trouwens (staat daar ook in mijn antwoord), maar niet iets waar ik om zit te springen (vanwegge het enorme dataverkeer).

Ik ben verder nog niet echt bezig of zo hoor, Yvette. Nadat Lampiaozinho in het andere topic deze vraag heeft gesteld, hebben we het er nog niet concreet over gehad. Mijn 'er komt vast een oplossing dit jaar' kun je dus heel breed uitleggen. Persoonlijk weet ik nog niet wat ik er zelf van vind en wat je er mee wint. Maar het gaat wel besproken worden uiteraard :)

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

6

Re: taartenparade opsplitsen ?

Hihi, er mee bezig kan je heel ruim opvatten ;)

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

7

Re: taartenparade opsplitsen ?

Nou, ben toch maar even bezig geweest ;)

Niet met het opsplitsen van de Taarten Parade, sorry Karen, dat ligt op dit moment 'in de groep' ;), maar wel met een ander foefje. als je graag een overzichtje wilt van alle recent geplaatste nieuwe taarten (helaas niet met stipje of je er zelf wel of niet in hebt gereageerd) kun je deze link gebruiken. Ik moet nog even zoeken op welk plekje van het forum ik hem laat...

In deze versie van 'nieuwe topics' staan all

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag