1

Onderwerp: Waar kan je een printer kopen voor eetbare inkt printer ?

Hoi,

Ik had al een beroepje geplaatst waat eetbate inkt printer is.

Nu zei iemand dat Ria er eentje had, nu wil ik weten hoe kom je eraan ? Hoe duur is het ?

Groetjes,

Manika

Groetjes, Manika
www.taartenvanmanika.nl

2

Re: Waar kan je een printer kopen voor eetbare inkt printer ?

Zoals ik net bij Manika schreef kun je een gewone printer gebruiken die je eerst grondig reinigt, kijk ff wat ik bij haar schreef. Succes!

Mijn taarten zijn te zien op:
http://www.taartenkotje.mijnalbums.nl

3

Re: Waar kan je een printer kopen voor eetbare inkt printer ?

Wij hebben alles aangekocht bij www.cakeart.nl

En voor zover mijn voorgaand opzoekwerk toen klopte passen die inktpatronen niet op om het even welke printer.

4

Re: Waar kan je een printer kopen voor eetbare inkt printer ?

Volgens mij ook op www.bouwhuis.com

Groetjes Iris

5

Re: Waar kan je een printer kopen voor eetbare inkt printer ?

Je start pakket zit rond de 365,00 exclusief je eerste pak ouwel à 100 stuks voor de goede kwaliteit ongeveer 20,00

Ik had al op je andere berichtje gereageerd ;)

groetjes Ria www.ricake.nl Eetbare printservice(ruim 11 jaar ervaring) workshops & verkoop benodigdheden, auteur.
mede-organisator www.taartentrends.nl @Utrecht.

6

Re: Waar kan je een printer kopen voor eetbare inkt printer ?

Ria, Ik print op icing sheets. Dat is ook een leuk materiaal. Ouwel heb ik nog nooit gedaan eigenlijk. Dat leek me moeilijker om mooi op de koekjes te kijgen ?Op natte icing leggen gaat daar niet mee denk ik ? Is dat ook zo ?

7

Re: Waar kan je een printer kopen voor eetbare inkt printer ?

Ik denk dat het wel gaat zeker met de dikke kwaliteit ouwel. Ik heb namelijk ook kleine ouwel foto's in een icing toef op cakejes gestoken en dat ging goed.
http://www.mijnalbum.nl/Foto=A4MQ8VE6
Ik heb ook ge-experimenteerd met een ouwel op een kwarktaart. Dit is ook goed gegaan.
Een ouwel plak ik met een dun laagje piping gel op marsepein en fondant.

Ik heb een icing sheet om te testen maar die zijn inkoop een stuk duurder.
dus wil ik eerst een keer kijken of het wat voor mij is.Maar ben wel benieuwd. :)

groetjes Ria www.ricake.nl Eetbare printservice(ruim 11 jaar ervaring) workshops & verkoop benodigdheden, auteur.
mede-organisator www.taartentrends.nl @Utrecht.