1 Laatst bewerkt door Sweet Carolyn (17-01-2009 23:11)

Onderwerp: Eerste plaats op DCE en de publieksprijs

Nog nooit in mijn leven een beker gekregen en nu ineens 3!!!!!!  (ook nog de wisselbeker). Voor degenen die niet geweest zijn, dit is hem dan. Gevuld met ...niet dus, want het is een dummy. Maar het proeftaartje is gemaakt van chocolade biscuit met kleine stukjes chocolade 70% met sinaasappelrasp, getrempeerd met cointreau, en gevuld met sinaasappel bavarois op een basis van slagroom met sinaasappelsap, abrikozenjam, chocolade merinque met gesmolten chocola en sinaasappelrasp, daarbij draadjes hardgeworden gesmolten chocola met sinaasappelrasp. Afgesmeerd met chocolade merinque, en bekleed met fondant.

Op de taart staat de tekst:

De wereld is vol klanken,
maar het is harmonie
die twee noten samensmeedt
tot een mooie melodie.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-6M8HCTXI.jpg

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline

Re: Eerste plaats op DCE en de publieksprijs

wat een plaatje!!! Gefeliciteerd!!

Als m`n oppas zich niet ziek had gemeld had ik `m live kunnen zien, vast nog veel mooier dan op de foto (alsof dat kan;))

3

Re: Eerste plaats op DCE en de publieksprijs

Ik heb de overige taarten niet mogen aanschouwen.. maar waarom jij in de prijzen viel is wel overduidelijk


ONGELOVELIJK wat mooi!!

En in combinatie met die tekst.. de perfecte bruidstaart :Y

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

4

Re: Eerste plaats op DCE en de publieksprijs

Hij is inderdaad helemaal SUPER....mooie tekst ook! :thumb:

Groetjes Margriet
Kijk ook eens op: www.taartjez.nl

5

Re: Eerste plaats op DCE en de publieksprijs

supergaaf!!! en klinkt lekker dat proeftaartje!
gefeliciteerd!!

groetjes José

Re: Eerste plaats op DCE en de publieksprijs

Caroline hij is echt heel mooi dat zal iedereen vinden. Terecht dat je de prijzen hebt gewonnen. Gefeliciteerd!

7

Re: Eerste plaats op DCE en de publieksprijs

Ik geloof dat ik nu al 3x (op verschillende plaatsen) heb staan..........Gefeliciteerd met je terechte 1ste plaats, deze taart was echt de blikvanger.....hij viel als je binnen kwam dadelijk in het oog, gewoon ongelooflijk mooi!!!!!!!!!Nog een dikke proficiat Caroline!!!!!!!!DIK VERDIEND!!!!!!!

Vele en lieve groetjes Nicole

8

Re: Eerste plaats op DCE en de publieksprijs

Helaas niet in het echt mogen zien maar wat een plaatje!!!

9

Re: Eerste plaats op DCE en de publieksprijs

Hij is ook een topper hoor!!!!
Geweldig mooi gemaakt!!!!!

10

Re: Eerste plaats op DCE en de publieksprijs

Waanzinnig mooi gemaakt! :Y

Tegenwoordig kun je vanalles worden,ik heb besloten om gewoon mezelf te blijven!

11

Re: Eerste plaats op DCE en de publieksprijs

Prachtig! Gefeliciteerd.

Groetjes, Elly

12

Re: Eerste plaats op DCE en de publieksprijs

gefeliciteerd. Het is een hele mooie taart.

13

Re: Eerste plaats op DCE en de publieksprijs

Van harte gefeliciteerd. Het ziet er zeer prachtig uit. Heel mooi hoor.

14

Re: Eerste plaats op DCE en de publieksprijs

wauw wauw wauw, was er op slag verlieft op die taart, super :thumb:

15

Re: Eerste plaats op DCE en de publieksprijs

Gefeliciteerd, hij ziet er meer dan prachtig uit!!!!!!!!!!!!!!!!!!

16

Re: Eerste plaats op DCE en de publieksprijs

:thumb:

I eat, sleep and breathe cakes!
Kijk voor mijn taarten en workshops op  www.Kataartjes.nl

17

Re: Eerste plaats op DCE en de publieksprijs

Het zij je van harte gegund, lieve Caroline! Jij bent altijd 'stilletjes' op het forum aanwezig (als in: geen 10.000 berichten of hilarische WUD-jes) en ondertussen maak je echt de prachtigste creaties :Y:Y:Y En je bent een schat!

Prachtige taart... NATUURLIJK!

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

18

Re: Eerste plaats op DCE en de publieksprijs

Wauw, wat een pracht taart! Echt vol bewondering heb ik ernaar zitten kijken. Ook heel mooi neergezet op die standaard en met de champagne erbij. Meid, echt petje af en ik gun het je enorm!

Groetjes, Jose

19

Re: Eerste plaats op DCE en de publieksprijs

Daar is ie dan!!!!!!!!!!!!!!!!! Meid, een plaatje !!!!!!!!! En dan nog zeggen "ik weet 't niet hoor, het is niet zo geworden als ik in mijn hoofd had"! Hij is prachtig, en ik had niet anders van je verwacht. Zo kritisch als jij op jezelf bent..... ;)

En wat nog veeeeeeeeeeeeeeel belangrijker is: hij is ook nog eens superlekker !!!!! Wij waren testpanel, niet alleen ik maar mijn 4 mannen hebben meegedaan en bij ons was ze vorige week al een kanshebber. We hebben dan ook met z'n allen staan te juichen voor je na jouw sms vanmiddag! Geniet ervan!!!!

En als ik binnenkort foto's kom maken bij je, leg ik je vast tussen de bekers :lol:

Groet, Jolanda

20

Re: Eerste plaats op DCE en de publieksprijs

nou ik kan wel zien dat je hebt gewonnen, het is gewoon een super mooie creatie geworden.

groetjes van Dewi

21

Re: Eerste plaats op DCE en de publieksprijs

Gefeliciteerd en je taart is schitterend!!!!!!!!!!!!! En die vulling klinkt heerlijk

22

Re: Eerste plaats op DCE en de publieksprijs

Oh, wat  had ik die graag in het echt gezien: wat een prachtwerk!! En zo'n mooie tekst erbij, indrukwekkend :Y

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

23

Re: Eerste plaats op DCE en de publieksprijs

wauw! Echt prachtig! Van harte gefeliciteerd met je prijs!

24

Re: Eerste plaats op DCE en de publieksprijs

Geweldig mooi!!! van harte gefeliciteerd..terecht verdiend!!!

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

25

Re: Eerste plaats op DCE en de publieksprijs

Mooi zeg! Jammer dat ik hem niet in het echt heb kunnen bewonderen.
Hier heb je dus 2 prijzen voor gewonnen als ik het goed lees (1e plaats + publieksprijs)? Waar heb je de 3e beker dan voor gekregen?