1

Onderwerp: Ik ben weer terug op de site

Ik  ben   Eva

Ik  heb een verstandelijk beperking pdd-nos & dyslexie
leeftijd  41  jaar  binnen kort  jarig maar ik  heb pas gehoord dat ik pdd-nos toen  28  jaar was
maar  in  2020  heb ik zomaar uit het niks een trombose been gehad  toen moest ik 2 twee dagen in ( ziekenhuis blijven en  daar heb ik behoorlijk moeilijk  mee gehad maar als ik niet op maandag 18 mei t/m woensdag 20 mei 2020   ik was  er net op tijd  in het ziekenhuis zei de dokter  anders  was nog  gevaarlijk geworden  tussen ik heb gelukkig gehad alle kon toen niet zo zien. maar daar had ik behoorlijk veel hulp nodig omdat me been in het verband zat dat heeft ook tijd geduurd ongeveer 2 of 4 weken   is beste lastig als alle tijd op je zelf was in sommige dingen vond ik best lastig .ik was opgelucht toen ik eindelijk weer dingen zelf kon doen  met kleine verband tot  onder knie  later nog steunkous ik heb mazzel gehad dat ik redelijk goed ben afgekomen zo als de trombose been kwam is die redelijk weg op  woendsdag 6/ 9 december 2020 kan nooit helemaal weg daardoor kwam ze er ook achter dat er nog meer aan de hand was tussen ik moet wel paar medicijnen per dag in nemen. Helaas  was ik  2021  mijn baan kwijt geraakt  dat heeft behoorlijk veel pijn gedaan bij mij omdat ik toen weer  thuis zat  waar ik  behoorlijk moeilijk mee had  door de coronatijd kreeg dit bedrijf het te druk dat ze voor mij geen tijd had om te help met ondersteuning bij het opstart  wel  in de periode ergens geprobeerd te werk helaas zonder succes met  als bij elkaar heb ik veel mee gemaakt en daar voor ook al Ik  probeer  positief te blijven ook is dit voor mij heel moeilijk  maar ik  had wel mazzel dat ik wel in 2021 naar musical kon gaan en 2022 naar een voorstelling en theaterstuk geweest.   en ook  dit jaar veel op vakantie in eigen land geweest. en ook wat streekproducten gekocht  of besteld in de provincies waar ik zat  maar  met al ik heb wel 4 of 5 kookboek  gewonnen van Cees Holtkamp waar  ik wel geluk van word dit was op 16 december 2020  had ik niet verwacht  tussen dat kwam als een verassing  in dat jaar maar  ik  heb er behoorlijk veel  uit boek gebakken  .  ik heb er laatst ook   weer dingen uit  gemaakt. 
nu  ben ik weer terug van weg geweest

Ik ben Eva van 41 jaar ik heb  verstandelijk beperking pdd-nos en dyslexie
Ik heb veel hobby's naast het bakken van koekjes en cake  en taart  en nu ook al paar jaar met o.a chocolade en enz