1

Onderwerp: Even voorstellen

Hallo iedereen . Ik ben een Belgische en ben 56 jaar en oma van drie schatjes .
Ik lees al een tijdje mee en sta versteld van wat ik allemaal zie , wat een mooie taarten en gebakjes er hier verschijnen .
Ik ben nog niet zolang beginnen bakken en voel me dus nog een groentje tussen jullie . Het is allemaal begonnen doordat mijn jongste dochter coeliakie heeft . Dit is na haar zwangerschap uitgekomen .
Als er nu iets te vieren valt zoals verjaardagen of feestdagen dan bak ik nu zelf taart en klein gebakjes met glutenvrije ingrediënten . Ik ben hier op dit forum terechtgekomen omdat ik nog héél veel wil bijleren want ik zou ook zo graag van die mooie versierde taarten willen bakken :-) Ik heb gisteren voor de allereerste keer mijn cupcakes versierd met botercreme .  :9

2

Re: Even voorstellen

Welkom op het forum!

3

Re: Even voorstellen

Hoi Rientje, gezellig dat je er bent. Knap hoor, glutenvrij bakken, ik vind het super moeilijk. Nogmaals welkom!

Tieneke

4

Re: Even voorstellen

Dank je wel !

@Tante Tien : ja het is niet zo gemakkelijk om glutenvrij te bakken en echt soms zoeken wat het best past als vulling bij een biscuittaart .

5

Re: Even voorstellen

Welkom op het forum en wat leuk dat je ook aan het bakken geslagen bent ondanks de reden.

Genoeg te lezen en te zien hier en ik kijk uit naar je baksels =D

Heel veel lees en bak plezier :thumb: