1

Onderwerp: Keukenmixer gezocht

Hoi hoi

Ik ben opzoek naar een goede keukenmixer. Doe het nu met de hand maar hij krijgt nu kuren.
Nu heb ik zitten googlen en kwam de bosch 4405 tegen, heeft iemand hier ervaring mee? En deze kom is 3.9 liter is dat goed of eigenlijk wel weinig?
ik hoop op reacties

Gr lavita

2

Re: Keukenmixer gezocht

Ik heb deze en een Kenwood Kmix tegelijk besteld om te vergelijken (ik had een Kenwood patissier die het na een paar jaar begaf maar tot die tijd was ik hier tevreden over  :Y). De Bosch vind ik wat minder stevig ogen de Kenwood. Ook de accessoires lijken mij wat minder stevig dan die van de Kenwood. Ik heb met beide biscuitmix gemixt. Ik denk dat de Kenwood veel meer aankan dan de Bosch en ook krachtiger is. Mengkom is ook groter. Het geluid van de Kenwood is wel wat meer maar dat komt waarschijnlijk door de krachtige(re) motor. Ik weet niet hoe vaak je gaat mixen maar ik had tot vorige maand iets van 2-3 taarten in de week. Dus ook veel gemixt  ;). Zou het met de Bosch niet aangedurfd hebben, denk ik. Ik weet dat je geen vergelijking vraagt maar zo heb ik mijn keus gemaakt  ;)

3

Re: Keukenmixer gezocht

Ik heb de Princess 220120 mooie prijs kwaliteit verhouding.
Helaas laat nu de coating van de klopper wel los...

Re: Keukenmixer gezocht

3,9 L is een grote kom hoor! Verder heb ik geen idee of het een goede keukenmachine is.

Zelf heb ik de MUM5 van Bosch (900 watt). Deze gebruik ik al bijna 1,5 jaar elke dag. Ik gebruik hem namelijk ook om mijn ontbijtje (smoothie) mee te maken. Ik ben er nog steeds erg tevreden over. Doet het erg goed!

5

Re: Keukenmixer gezocht

Elize van B. schreef:

3,9 L is een grote kom hoor! Verder heb ik geen idee of het een goede keukenmachine is.

De Kenwood patissier die ik had was een 4 liter en de KMix is 4.6 liter. De 4 liter kom stroomde met 600 gr mix (+9 eieren) nog nèt niet over  ;)

6

Re: Keukenmixer gezocht

Bedankt voor jullie reacties.
Ik denk dat ik voor een princess ga, deze is ook nog een beetje betaalbaar. Ben net begonnen met taarten maken dus zo heel veel doe ik het ook nog niet haha.

7

Re: Keukenmixer gezocht

IK heb nog een rode Kenwood Patissier te koop Mocht je mss interesse hebben.

8

Re: Keukenmixer gezocht

Ik heb hier een aantal toppics gelezen en wil de Kmix gaan bestellen. De verschillende kleuren hebben 500watt en dan is er een 1000 watt model. Jullie hebben het hier toch over het 500watt model?